خبرگزاری کار ایران

کار سختی در پیش داریم؛

هروی: امیدوارم در جهانی‌آلمان تاریخ‌ساز شویم / نمی‌دانیم سرمربی تیم‌ملی چه کسی است!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۸۸

اگرچه در تاتامی آلمان کار سختی در پیش داریم، اما باید این نکته مهم را نیز در نظر داشت که تیم ایران، تیمی خوب و باتجربه است که امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های جهانی آلمان، تاریخ ساز شویم.

مربی تیم ملی کاراته گفت: تیمی بزرگ و باتجربه در اختیار داریم که می توانند با شرایط سخت به خوبی کنار بیایند.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت تیم ملی کاراته تصریح کرد: بچه‌ها در شرایط جسمی و روحی بسیار خوبی به سر می برند. در یک کلام می توانم بگویم وضعیت بچه‌ها عالی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاشیه‌های اخیر، بر نحوه کار ملی‌پوشان و همچنین کادر فنی تیم ملی تاثیر منفی نگذاشته، یادآور شد: خوشبختانه ما تیم بزرگی داریم که اعضای آن تجربه زیادی دارند. خوشبختانه آنها می‌توانند به خوبی با شرایط سخت کنار بیایند.

مربی تیم ملی کاراته درخصوص نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات‌جهانی آلمان افزود: تمامی سعی ما این است که نتایج بهتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم. البته این امید را هم داریم که حداقل مدال‌های دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه در تاتامی آلمان کار سختی در پیش داریم، اما باید این نکته مهم را نیز در نظر داشت که تیم ایران، تیمی خوب و باتجربه است که امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های جهانی آلمان، تاریخ ساز شویم.

هروی در پایان در پاسخ به این سوال که در حال‌حاضر سرمربی تیم ملی چه کسی است، اظهار داشت: اطلاعات ما هم در حد شماست. خود ما هم نمی‌دانیم سرمربی چه کسی است. فعلا که بنده و حسین روحانی تیم را تمرین می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز