خبرگزاری کار ایران

ساپینتو: فصل بعد در استقلال نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۶۰

سرمربی استقلال اعلام کرد با شرایط موجود با این باشگاه ادامه همکاری نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال تهران، در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان گفت: امروز یک بازی فوق‌العاده برای هواداران فوتبال بود. دو تیم خوب با هم جنگیدند تا برنده از زمین خارج شوند. یکی در پی این بود که چهارم جدول شود و دیگری هم که تیم ما باشد، امیدوار به قهرمانی است. فکر می‌کنم در تمام طول بازی ما بهتر بودیم. فرصت‌های زیادی را ایجاد کردیم.

 

بازیکنان ما هنوز باور دارند که تا لحظه آخر می‌توانند برنده شوند

او ادامه داد: آن‌ها هم موقعیت‌هایی داشتند. البته گلی که ما خوردیم را متوجه نشدم و باید ببینم چه اتفاقی افتاد که توپ گل شد. با این حال به قدری قوی بودیم که بازی را عوض کردیم و برنده شدیم. بازیکنان ما هنوز باور دارند که تا لحظه آخر می‌توانند برنده شوند. تنها چیزی که به آن افتخار می‌کنم، روشی است که تیم کار می‌کند.

 

ساپینتو تصریح کرد: بعد از هفته سختی که به دلیل تساوی با صنعت نفت، داشتیم، راحت نبود که با ذهن آسوده بازی کنیم، اما بازیکنان ما جان خود را می‌گذارند. هنوز تلاش می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم و جام حذفی را ببریم. فکر می‌کنم در لیگ ما بازنده نیستیم و تصمیمات بد بود که ما را از جام لیگ دور کرد.

 

 اشتباهات داوری ما را از قهرمانی دور کرد

وی با اشاره به اشتباهات داوری گفت: ما دو بازی قبل از این که فصل تمام شود را با تصمیمات غلط داوری از دست دادیم. اشتباهات داور بود که قهرمانی را از ما دور کرد. لطفا این را بنویسد چون واقعیت است. امیدوارم در آینده برای فصل بعد کمک داور ویدیویی داشته باشیم. به‌خاطر این که با وار این اتفاقات نمی‌افتد. باید ببینیم برای آوردن وار جدی هستند یا نه. نیاز به حمایت مالی داریم تا در شرایط برابری با تیم‌های دیگر بجنگیم.

 

سرمربی استقلال تهران درباره روند تمدید قرارداد خود نیز گفت: به نظر من وقتی که شما می‌خواهید کاری را درست انجام دهید،‌ باید تمام هماهنگی‌های لازم در زمان درست باشد. نمی‌شود دو هفته مانده به پایان فصل تمدید کرد. برای فصل بعد باید از الان برنامه‌ریزی کنیم.

 

او ادامه داد: هفته قبل با آقای کریمی حرف زدم و گفت این نیت را دارد تا قراردادم را تمدید کند و با مدیر برنامه‌های من حرف می‌زند. فعلا منتظر هستم. البته باید برای آینده خیلی چیزها تغییر کند. باید برنامه پیش فصل خوبی داشته باشیم، اردوی تدارکاتی در نظر بگیریم،‌ محل تمرین مناسب تعیین شود، جذب بازیکنان خوب صورت بگیرد، تمدیدها انجام شود و ... . باید کارها زودتر انجام شود. امیدوارم زودتر درباره مسائل مختلف تصمیمات درستی بگیریم چون همین الان هم برای خیلی چیزها دیر شده است.

 

نمی‌توانم با بازیکنی صحبتی کنم وقتی خودم هنوز قراردادی ندارم

وی ادامه داد: من نمی‌توانم با کسی صحبتی کنم وقتی خودم هنوز قراردادی ندارم. نمی‌دانم آقای کریمی می‌ماند یا می‌رود. مدیریت جدید می‌آید یا نه. این موضوعات کمی باور کردنی نیست که در یک فصل استقلال چنین شرایطی داشت. بازیکنان و مربیان باشگاهی مثل استقلال ۶ ماه دریافتی نداشتند ولی از بازیکنان قهرمانی می‌خواهند. باور کردنی نیست و تاکنون چنین چیزی ندیده بودم.

 

ساپینتو در ادامه انتقادهای خود گفت: اگر قرار باشد بمانم، برای فصل بعد باید خلی چیزها درست شود و اگر این‌طور باشد من نیستم. باید باشگاه چیزهایی که می‌خواهیم را آماده کند و همان شرایطی که حریفان ما داشتند را فراهم آورد. پرسپولیس دو زمین تمرین دارد و ما تنها یک زمین نه چندان مناسب. امکانات برای ریکاوری نداریم. من می‌خندم که گریه نکنم چون باور کردنی نیست. امیدوارم آینده استقلال خیلی بهتر از این شود.

 

سرمربی استقلال درباره ایراداتی که برای زمین چمن ورزشگاه مس رفسنجان گرفته بود نیز گفت: من اصلا پیشنهادی درباره تغییر زمین بازی امروز ندادم. یک زمین چمن پشت استادیوم اصلی بود که اول فکر کردم بازی آن‌جا است، اما بعد متوجه شدم زمین تمرین است. همه امکانات مس رفسنجان عالی بود به آن‌ها تبریک می‌گویم.

 

ساپینتو درباره درگیری خود با سرپرست تیم مس رفسنجان نیز گفت: احترام زیادی برای تیم مس قائلم ولی در نیمه اول زیاد توپ را نگه می‌داشتند و هر صحنه خطرناکی که ما ایجاد می‌کردیم توپ را نگه می‌داشتند. بازی را متوقف می‌کردند. گلر خوبی دارند ولی باتجربه است و بازی را با افتادن روی زمین می‌خواباند.

 

او افزود: به مربی حریف هم همین را گفتم. گفتم در نیمه دوم برای صحنه‌های کوچک دیگر توپ را پس نمی‌دهیم. البته اگر مشکل جدی مثل برخوردهای سر برای بازیکن پیش بیاید شرایط فرق دارد. به مربی و سرپرست‌شان گفتم اگر سر صحنه‌های الکی بازی را نگه دارند توپ را نمی‌دهیم.

سرمربی استقلال درباره داوری گفت: داوری نرمال بود و فکر می‌کنم کارش را خوب انجام داد. بعضی خطاها گرفته نشد اما برای هر دو طرف بود. صحنه بزرگی نبود ولی خوب قضاوت کرد. اثرگذاری روی نتیجه نداشتند. من نگفتم جام را از دست دادیم. درباره‌اش کامل صحبت کردم. قهرمانی را از ما نگرفتند. به خاطر تصمیمات بد داوران، قهرمانی از ما گرفته و دور شد. ما از دست ندادیم. اگر VAR بود قهرمان لیگ می‌شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز