خبرگزاری کار ایران

ادعایی که استقلالی‌ها همچنان مطرح می‌کنند؛

پیاده روی اعصاب ساپینتو یک تاکتیک است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۹۸۵

سرمربی پرتغالی استقلال بار دیگر در گیر حاشیه و جنجال و درگیری با کادرفنی تیم حریف شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، روز گذشته در برنامه فوتبال برتر ماجرای درگیری ساپینتو با کادرفنی صنعت نفت مورد بررسی قرار گرفت و طرفین ماجرا صحبت‌های خودشان را در خصوص این ماجرا مطرح کردند و هرکدام از زاویه دید خودشان جریانات پیش آمده را شرح دادند. در این میان بیژن طاهری، سرپرست استقلال ادعایی را مطرح کرد که در طول فصل جاری بارها از سوی استقلالی‌ها عنوان شده و آن هم تعمدی بودن رفتار مربیان تیم‌های مختلف در عصبانی کردن ساپینتو با توجه به روحیات خاص اوست و این موضوع را یک تاکتیک نخ نما شده دانست.

پیش از امضای قرارداد ساپینتو با استقلال، تصاویر و کلیپ هایی از او روی نیمکت تیم‌های سابقش در فضای مجازی دست به دست شد که نشان از روحیه پرخاشگر این سرمربی پرتغالی داشت و معلوم بود وی به اصطلاح زود از کوره در می‌رود و این را در ایران هم خیلی زود و در همان هفته اول مقابل ملوان با لگد زدن به برانکارد هلال احمر نشان داد و بعد از آن هر چند هفته یک بار شاهد یک درگیری و جنجال از سوی ساپینتو با داور، نیمکت حریف و حتی نیمکت خودی بودیم که نتیجه‌اش دیدارهای زیادی بود که وی مجبور بود از روی سکو کار تیمش را دنبال کند.

حتی در دقایق پایانی دیدار با گل گهر در نیم فصل نخست که در سیرجان برگزار شد پس از اعلام پنالتی برای استقلال بازهم ساپینتو با نیمکت حریف درگیری پیدا کرد که این در نوع خودش عجیب بود و با انتقاد پیشکسوتان خود استقلال همراه بود.

حالا استقلالی‌ها مثل همیشه معتقد هستند تیم‌های حریف با شناخت روحیات ساپینتو، عصبانی کردن او را به عنوان یک تاکتیک و با برنامه ریزی انجام می‌دهند تا از این طریق به استقلال از لحاظ فنی ضربه بزنند. ادعایی که حتی اگر درست هم باشد بازهم توجیهی برای رفتارهای پرخاشگرانه سرمربی استقلال نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز