خبرگزاری کار ایران

فرار بزرگ ساپینتو از محرومیت اتفاقات دربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۸۱

رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار دربی در شرایطی اعلام شد که به نظر می‌رسید ساپینتو نیز با توجه به اتفاقات پایان بازی و صحبت‌هایی که علیه پیام حیدری مطرح کرده بود با محرومیت مواجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، رای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دربی ساعاتی قبل از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد و طی آن برخلاف انتظار محرومیتی برای ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در نظر گرفته نشد تا وی بدون هیچ مشکلی در دیدار بعدی تیمش روی نیمکت بنشیند.

این تصمیم از سوی کمیته انضباطی در حالی رقم خورد که در طول فصلی که به پایان آن رسیده‌ایم بارها اتفاقات و جنجال‌های مشابه از سوی سرمربی استقلال در کنار زمین رخ داد و محرومیتی که بتواند تاثیرگذار و بازدارنده باشد تا این لحظه از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بابت آن اعمال نشده است و تنها چند جلسه محرومیت بابت کارت قرمز از سوی داور برای وی اعمال شده و یک بار هم درگیر محرومیت 4 جلسه ای برایش در نظر گرفته شد و چندین محرومیت تعلیقی برایش در نظر گرفته شده است که با وجود تکرار آن، نسبت به این مورد اقدامی نشده است.

با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با تیم‌هایی که در کورس بالای جدول قرار دارند و جدال‌هایشان حساس و تعیین کننده است کمی مهربان رفتار می‌کند و به همین منظور در رای کمیته انضباطی برای بازی دربی برخلاف انتظار محرومیتی برای سرمربی آبی‌ها در نظر گرفته نشد.

با این وجود این اتفاقات در بازی اخیر با صنعت نفت هم تکرار شد و ساپینتو با نیمکت صنعت نفت درگیری پیدا کرد و بعید است حکم مربوط به این اتفاقات تا پایان فصل صادر و نسبت به آن در دو دیدار باقی مانده آبی پوشان محرومیتی در نظر گرفته شود.

 

 

حجم ویدیو: ۲۶.۶۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز