خبرگزاری کار ایران

معرفی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو رده سنی پایه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۶۲

سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو در رده سنی پایه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو در بخش کیوروگی عصر امروز (سه‌شنبه - 19 اردیبهشت ماه) به ریاست هادی ساعی و با حضور اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیر فنی تیم‌های ملی، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، هادی افشار، یوسف کرمی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی، مجید افلاکی و مهروز ساعی برگزار شد.

این جلسه به منظور انتخاب سرمربی تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا تشکیل و پس از بحث و تبادل‌نظر روی گزینه‌‌های پیشنهادی در نهایت فاطمه صفرپور از استان قزوین به‌عنوان سرمربی تیم نوجوانان در گروه دختران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد. پیش از این فیض‌الله نفجم رئیس هیئت تکواندو استان مازندران به‌عنوان سرمربی تیم تکواندو نوجوانان ایران در بخش پسران انتخاب شده بود.

همچنین حامد جعفری از استان آذربایجان شرقی به‌عنوان سرمربی تیم نونهالان در گروه پسران و محبوبه محمدنژاد از استان مازندران به‌عنوان سرمربی تیم نونهالان در گروه دختران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند.

در مسابقات نونهالان جهان هم محمد عزیزی از استان البرز در گروه پسران و نیلوفر صفریان از استان گیلان در گروه دختران به‌عنوان سرمربی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده خواهند داشت.

سایر مربیان عضو کادر فنی تیم‌های ملی ذکر شده در پایان مسابقات انتخابی، با نظر سرمربی و تأیید کمیته فنی انتخاب خواهند شد.

رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان طی روزهای 6 تا 9 شهریور ماه به میزبانی صربستان، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 11 تا 14 شهریور ماه و نونهالان آسیا 15 تا 18 شهریور ماه به میزبانی شهر بیروت در کشور لبنان برگزار خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز