خبرگزاری کار ایران

حسن روشن: نمی‌دانم چرا بازی پرسپولیس - پیکان به آزادی منتقل شد/ رفتارهای ساپینتو به استقلال ضربه می زند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۳۷

پیشکسوت استقلال گوید دیدار مقابل مس رفسنجان حیثیتی است و ابی ها باید در ان به پیروزی برسند

حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص تساوی مقابل نفت ابادان اظهار داشت: استقلال در روزی که نیاز به برد داشت نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و مقابل نفت به تساوی رسید. به نظرم استقلال عملکرد خوبی برابر نماینده ابادان نداشت و در نیمه دوم این بازی نشاط لازم را نداشت.

وی در خصوص اینکه بااین تساوی استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاد تصریح کرد: متاسفانه استقلال در دو هفته اخیر عملکرد خوبی نداشت و نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند. استقلال تیم صدرنشین لیگ بود اما نتوانست تمرکز لازم را در بازی‌ها داشته باشد و صدرنشینی را از دست داد.

پیشکسوت استقلال درباره رفتارهای ساپینتو را در کنار زمین افزود: رفتارهای ساپینتو از ابتدای فصل به استقلال ضربه زده و دیدید که در طول فصل بارها ایشان به دلیل محرومیت کنار زمین حضور نداشته است. به نظرم رفتارهای ساپینتو به بازیکنان در داخل زمین هم منتقل میشود و روی کار تیمی اثر می گذارد.

روشن در خصوص اینکه میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه ازادی هم مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار گرفته بودبیان داشت: به هر حال تیمهایی که طرفدار ندارند دوست دارند در زمین خودشان مقابل تیمهای بزرگ به میدان بروند. حالا نمی دانم چرا سازمان لیگ در بازی که پیکان میزبان بوده بازی را به ورزشگاه ازادی ممتقل کرد ان هم در شرایطی که ۳ تیم بالای جدول امتیازات نزدیک به هم دارند و هر اتفاق و تصمیمی تاثیرگذار است.

وی در خصوص دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بازی سختی است به خصوص اینکه مس از جمله تیمهای بالا نشین جدول است و استقلال هم برای اعاده حیثیت به دنبال پیروزی در این دیدار است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز