خبرگزاری کار ایران

استقلال با ساپینتو زیبا بازی نمی‌کند

حسن روشن: هوادارحق دارد از بازیکنان بهترین عملکردشان را بخواهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۱۷۸

استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر نتوانست مقابل تراکتور برنده باشد و علاوه بر این موضوع کیفیت خوبی هم از خود نشان نداد.

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر نتوانست مقابل تراکتور برنده باشد و علاوه بر این موضوع کیفیت خوبی هم از خود نشان نداد. این مسئله باعث شد شائبه کم کاری بازیکنان آبی‌پوش پررنگ شود حتی دامنه این صحبت به محل تمرین استقلال کشیده شود. از سوی دیگر اعضای هیات مدیره استقلال رای به ادامه همکاری با ساپینتو دادند. در این رابطه با حسن روشن به گفت و گو پرداختیم.

*هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت خود را با ادامه حضور ریکاردو ساپینتو اعلام کرده و از وی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی فهرست خرید خواستند؟

با توجه به کارنامه‌ای که ساپینتو داشت و وجنات وی به استقلال نمی‌خورد عقد قراردد با او را مناسب نمی‌دیدم. اما در شرایط فعلی ادامه همکاری با ساپینتو بهترین تصمیم بود چون سرمربی با استانداردهای لازم برای هدایت استقلال وجود ندارد و کسی نیست که بتواند شأن تیم را حفظ کند.

*با این وجود استقلال ساپینتو در هفته‌های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی هم در دیدار پایانی نگرفته است؟

عملکرد ساپینتو بد نبود ولی در دو بازی آخر نیم فصل تیم نتیجه نگرفت و در خانه با مس رفسنجان مساوی کرد و برابر تراکتور در تبریز بازی ضعیفی از تیم دیدیم و بازنده از زمین خارج شدیم. استقلال خود را در کورس قهرمانی حفظ کرده بود ولی حالا کمی با صدر فاصله گرفته است. البته هر فرد دیگری سرمربی بود استقلال با این نفراتی که دارد در کورس قهرمانی قرار داشت.

* استقلال از خلا بازیساز خیلی ضربه خورده است؟

استقلال با ساپینتو زیبا بازی نمی‌کند و شاید سرمربی خواسته‌هایی دارد که از سوی بازیکنان به درستی اجرا نمی‌شود. اگر هافبک بازیگردان در نقل و انتقالات جذب شود صددرصد مشکلات تیم تا حدود زیادی رفع می‌شود. متأسفانه در فوتبال ایران هافبک طراح کم داریم و یکی دو تیم چنین بازیکنی را در اختیار دارند که بعضاً بازیکنان داخلی هم نیستند. بیشتر هافبک‌های ایرانی تدافعی و جنگنده هستند.

*بعضی هواداران معتقدند برخی بازیکنان کم کاری می کنند و عامل نتایج ضعیف تیم آنها هستند؟

هوادار در گرما و سرما در کنار تیم است و حق خود می‌داند تا از بازیکنان بخواهد بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشند. اگر هوادار تقصیرکار باشد و خواسته معقولی داشته باشد هم بهتر است بازیکنان صبورتر باشند و آنها را تحت هر شرایطی طرفدار تیم بدانند. با یک شکست در کشورهای دیگر به ندرت هواداران اعتراض می‌کنند ولی حالا که اعتراض شده باید شرایط را مدیریت کرد تا هوادار به تیم دلگرم شود. حتی شده می‌توان عذرخواهی کرد تا برای تیم حاشیه ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز