خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ اروپا

صعود یوونتوس در شب حذف منچستریونایتد و یاران جهانبخش/ لورکوزن راهی مرحله بعد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۵۵۳

تیم یوونتوس با تساوی در لیسبون راهی نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا و حریف سویا اسپانیا شد.

به گزارش ایلنا، در مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه تیم یوونتوس که در بازی رفت در تورین با یک گل تیم اسپورتینگ را شکست داده بود، امشب در لیسبون به تساوی یک بر یک دست یافت تا راهی دور بعد شود.

در دقیقه ۹ آدریان رابیو از اشتباه مدافعان حریف بهترین بهره را برد. پس از ارسال ضربه کرنر دنیلو و برمر هر کدام در ضربه به توپ ضعیف عمل کرده تا در نهایت رابیو با یک ضربه والی اولین گلزن این بازی شود.

رابیو چهره قابل توجه نیمه اول مسابقه بود. او ۱۱ دقیقه پس از گلزنی، توپ بلوکه شده در محوطه یوونتوس را دفع نکرد و روی اوگارته مرتکب خطا شد تا ضربه پنالتی به دست آمده توسط ادواردز به گل تبدیل شود و بازی یک بر یک به تساوی برسد.

تلاش دو تیم در ادامه نتیجه نداشت تا شب خوب یوونتوس تکمیل شود و بعد از خبر بازگشت ۱۵ امتیازی کسر شده این تیم در سری آ، حالا صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم جشن بگیرند.

تیم سویای اسپانیا با حذف منچستریونایتد حریف یووه در نیمه نهایی شد. سویا با سه گل شیاطین سرخ را شکست داد تا با توجه به تساوی دو بر دو در اولدترافورد، مقتدرانه راهی دور بعد شود.   یوسف النصیری روی اشتباه مرگبار هری مگوایر گل اول این تیم را زد و همین باده در د قیقه ۴۷ دومین گل را وارد دروازه یونایتد کرد.

النصیری در دقیقه ۸۱ کار را برای یونایتد تمام کرد. دخیا که برای دور کردن ضربه بی هدف مدافع سویا از دروازه خارج شده بود، نقطه فرود توپ را درست حدس نزد تا آن را درست مقابل پاس النصیری بکارد. زننده گل اول به خوبی قدر دومین اشتباه یونایتدی ها در این دیدار را دانست و با ضربه ای کات دار توپ را وارد دروازه کرد تا سویا در شبی رویایی با هوادارانش جشن صعود بگیرد.

در شب هدیه دادن دو گل دیگر به آندلسی‌ها توسط مگوایر و دخیا، شیاطین سرخ شکست بدی را متحمل شدند. نماینده انگلیس با مرتکب شدن ۴ اشتباه مهلک در مجموع دو بازی نشان داد که لایق قهرمانی در این رقابت نیست و حالا باید با این روحیه ضعیف، در روز یکشنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل برایتون قرار بگیرد.

بایر لورکوزن در شبی که سردار آزمون در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد، شب سختی در بلژیک نداشت و با نتیجه چهار بر یک تیم سن ژیلواز را شکست داد تا با پیروزی پنج بر دو در مجموع به نیمه نهایی برسد. دیابی، باکر، فریمپونگ و هلوژک گلزنان لورکوزن در این بازی بودند.

رم هم که در بازی رفت در هلند مقابل یاران علیرضا جهانبخش در تیم فاینورد با یک گل شکست خورده بود، فاصله‌ای با حذف نداشت که دیبالا این تیم را نجات داد.   اسپیناتزولا در دقیقه ۶۰ جالوروسی را پیش انداخت، اما پایکسائو در دقیقه ۸۰ بازی را به تساوی کشاند. در حالی که فاینوردی‌ها خود را برای جشن صعود آماده می‌کردند، پائولو دیبالا در دقیقه ۸۹ رم را پیش انداخت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقتهای اضافه رم دو گل دیگر با ضربه های الشراوی و پلگرینی به ثمر رساند تا با نتیجه چهار بر یک و در مجموع دو مسابقه چهار بر دو راهی نیمه نهایی و حریف لورکوزن شود.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان تا دقیقه ۷۴ در زمین حضور داشت اما تیمش نتوانست انتقام شکست در فینال لیگ کنفرانس اروپای سال گذشته را از شاگردان مورینیو بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز