خبرگزاری کار ایران

لیگ اروپا

پاس گل آزمون بایر لورکوزن را از شکست فراری داد/پیروزی خفیف فاینورد و یوونتوس در شب توقف منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۰۴

ستاره ایرانی بایرلورکوزن درخشش خوبی در بازی با سن ژیلواز در لیگ اروپا داشت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فاینور هلند در بازی رفت مرحله حذفی یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رم ایتالیا به میدان رفت که این بازی با یک گل به سود تیم هلندی به پایان رسید.

در این بازی تیم رم در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کاپیتان پلگرینی این ضربه را به تیر دروازه زد تا دو تیم بدون اینکه گلی رد و بدل کنند به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما این ویفر بازیکن فاینورد بود که با یک والی زیبا و از راه دور دروازه تیم رم را باز کرد تا خوزه مورینیو و شاگردانش دست خالی به ایتالیا برگردند.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فاینورد در این بازی 71 دقیقه در زمین بود و عملکرد خوبی هم داشت. 

حالا این دو تیم برای مشخص شدن تیم صعود کننده از این مرحله باید منتظر بازی برگشت در شهر رم باشند.

در سه دیدار پایانی دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، یوونتوس پیروز شدند، بایرلورکوزن به سختی از حریف بلژیکی مساوی گرفت و منچستریونایتد دقیقه آخر برد را از دست داد.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد که میزبان سویا بود با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. مارسل زابیتسر ستاره اتریشی که به صورت قرضی از بایرن‌مونیخ به اولدترافورد آمده، هردو گل شیاطین‌سرخ را در دقایق ۱۴ و ۲۱ زد. در دقیقه ۸۴ خسوس ناواس یکی از گل‌ها را برای سویا پاسخ داد. اما این پایان کار نبود و هری مگوایر در دقیقه ۳+۹۰ با گل‌به‌خودی‌اش برد را از یونایتد گرفت.

یوونتوس در روزهای سخت و پر از حاشیه، موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه ۱-۰ مقابل اسپورتینگ لیسبون پیروز شود. تنها گل یووه را فدریکو گاتی در دقیقه ۷۳ وارد دروازه تیم پرتغالی کرد.

بایرلورکوزن هم در ورزشگاه بای‌آرنا مقابل شگفتی‌ساز این دوره لیگ اروپا تیم یونیون سنت‌ژیلواز بلژیک با تساوی ۱-۱ به کارش خاتمه داد. در دقیقه ۵۱ ویتور اوکو بونیفاسه برای یونیون گل زد، اما در دقیقه ۸۲ فلوریان ویرتس با پاس‌گل سردار آزمون کار را به تساوی کشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز