خبرگزاری کار ایران

حسینی: قصد بی‌احترامی به تیم هوادار را نداشتم/ این سبک پنالتی زدن را تمرین کرده بودم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۲۸

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: قصد بی‌احترامی را به تیم هوادار نداشتم اما بابت کلین‌شیت نکردن ناراحت بودم.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سیدحسین حسینی در مورد برتری 6 بر یک استقلال مقابل هوادار و گلزنی خودش در این دیدار اظهارداشت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی سخت را ببریم در نیمه اول مقداری شرایط بازی گره خورده بود اما در نیمه دوم به برتری کامل رسیدیم و سه امتیاز خوبی را کسب کردیم.

وی افزود:‌ در مورد گلزنی خودم بگویم قبل از هر چیز از ساکت الهامی و بازیکنان هواداران معذرخواهی می‌کنم. فقط به دلیل کلین‌شیت کردن ناراحت بودم و این موضوع را بچه‌ها متوجه شده بودند به همین دلیل خواستند پنالتی را من بزنم قائدی به من پنالتی داد به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به تیم حریف را نداشتم و اگر ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه پنالتی‌اش را مانند برونو فرناندز تبدیل به گل کرد، گفت:در تمرینات پنالتی را تمرین کرده بودم به بچه‌ها هم گفتم اگر یک روز نوبت من شود به این سبک پنالتی می‌زنم. قبل از ضربه زدن رضا میرزایی به من گفت گل بزن و گفتم می‌خواهم به این سبک بزنم. 

حسینی در خصوص مزه گلزنی عنوان کرد: واقعاً حس خیلی خوبی بود شاید تیم حریف از دست من ناراحت شده اما از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص انجام ندادن شادی گل گفت: واقعاً به این چیزها فکر نکرده بودم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با یک برد و انگیزه خوبی به دربی می‌روند، اظهار داشت: همانگونه که گفتیم مشکلات زیادی داشتیم اما واقعاً دم بچه‌ها گرم که همه جوره تلاش کردند. هم قسم شدیم تا به موفقیت بزرگی برسیم. 4-5 هفته آخر نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

حسینی در خصوص اینکه آیا با امتیاز دادن سپاهان مقابل مس رفسنجان امیدوار هستند (در شرایطی که سپاهان 2 بر صفر صدر جدول را حفظ کرد) گفت: فوتبال مشخص نمی‌کند در لیگ ایران همه بازی‌ها سخت است و امیدوارم امشب ما صدرنشین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز