خبرگزاری کار ایران

حسینی: شخصیت ساپینتو به بازیکنان انرژی می‌دهد/ داوری‌ها در این چند هفته به ضرر استقلال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۷۸

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:داوری‌ها در این چند هفته به ضرر ما بوده ولی توانستیم برنده بازی‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال در هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و 10 بازی دیگر مانده و باید همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم به خواسته‌ای که داریم برسیم و دوباره به یک موفقیت بزرگ برسیم.

وی تصریح کرد: داوری‌ها در این چند هفته به ضرر ما بوده ولی توانستیم برنده بازی‌ها باشیم. اشتباهات داوری به چشم نیامد اما اگر در بازی‌های بزرگ اشتباهات داوری وجود داشته باشد امتیازات لازم را نمی‌توانیم بگیریم امیدواریم دیگر این اشتباهات پیش نیاید.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه آیا شخصیت فعال ساپینتو باعث می‌شود دیگران حساس شوند برای ضربه زدن به استقلال تلاش کنند، گفت: بالاخره شخصیت او اینطور است به بچه‌ها و تیم انرژی می‌دهد. مشکل خاصی نیست. خیلی‌ها می‌خواهند از رفتار او سواستفاده کنند. امیدوارم سواستفاده نکنند و اجازه بدهند ما کارمان را انجام بدهیم.

حسینی در مورد اینکه علیرضا رضایی از رفتار اخیر بازیکنان استقلال تقدیر کرد و گفته تازه متوجه شده‌ام که مکتب حجازی یعنی چه، عنوان کرد: خودم خوشحالم که توانستم برگردم بعد از حدود یک ماه بازی کردم. شرایط سخت بود. بقیه بچه‌ها علیرضا (رضایی)  و سینا (سعیدی‌فر) هم زحمت‌ خودشان را کشیدندو مسلماً بازی در تیم بزرگ استقلال فشارهای خودش را دارد. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم به موفقیت بزرگ برسیم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه چرا مصدومیتش طولانی‌ شد، اظهار داشت: از ناحیه عضله کف پا مصدوم شدم. دکترها گفتند سه هفته و دقیقاً همان زمان هم طول کشید. هفته قبل هم رسیدم و آمادگی بازی نداشتم. خدا را شکر توانستم این هفته بازی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز