خبرگزاری کار ایران

لژیونرها بیخیال دلار می‌شوند؟

با بازار داغ تابستانی فوتبال ایران: ستاره‌های هیجان‌انگیز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۵۲

مسابقات لیگ برتر فوتبال به پایان نزدیک می‌شوند و ستاره‌های سرشناس به دنبال مقصد جدید خواهند بود.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال در ایران به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود و تیم‌های مطرح پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان در کورس کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به عدم فعالیت گسترده باشگاه‌ها در زمستان برای جذب بازیکن، در تابستان امسال پس از مسابقات جام جهانی قطر بازیکنان بزرگ به ویژه ملی پوشان توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب خواهند کرد.

کمتر از دو ماه دیگر مسابقات لیگ برتر در ایران به پایان می‌رسد و همچنین باید منتظر تعیین تکلیف سرنوشت بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارج از ایران باشیم.

درحالیکه هنوز مهلت نقل و انتقالات فرا نرسیده اسامی بازیکنانی به گوش می‌رسد که با اتمام فصل قراردادشان پایان می‌یابد و به عنوان بازیکن آزاد در مارکت در دسترس خواهند بود.

در لیگ برتر سیدحسین حسینی، حسین پورحمیدی، میلاد سرلک، سعید صادقی، رضا اسدی، یاسین سلمانی، رامین رضاییان، محمدرضا آزادی، محمد خدابنده‌لو و محمد عباس‌زاده بازیکنانی هستند که به عنوان بازیکن آزاد در دسترس هستند. از این میان پنج بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند و قطعا با پیشنهادات خارجی مواجه می‌شوند.

این بازار فقط برای بازیکنان لیگ برتری جذاب نخواهد بود لژیونرهای مطرحی مانند سیدمجید حسینی، سامان قدوس، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، محمد نادری، امید ابراهیمی، مهرداد محمدی، احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده هم هستند که قراردادشان را تمدید نکرده و آینده نامشخصی دارند.

اینطور که مشخص است بازیکنان لژیونر تمایل کمی دارند تا دوباره به لیگ برتر بازگردند اما رامین رضاییان از جمله لژیونرهایی است که با حضور در فوتبال قطر به تیم سپاهان ملحق شد. باید تا پنجره تابستانی منتظر ماند و دید آیا لژیونرها بیخیال دلار می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز