خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی - آینتراخت فرانکفورت: رویاپردازی قهرمان احتمالی سری آ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۷۲۹

ناپولی، صدرنشین سری آ، قصد دارد با میزبانی از آینتراخت فرانکفورت در استادیوم مارادونا، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

به گزارش ایلنا، پس از برد 2 بر صفر در آلمان، قهرمان احتمالی ایتالیا بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی خود را به خوبی آغاز کرد، اما میهمان آن‌ها می‌تواند برای الهام گرفتن از قهرمانی لیگ اروپا در سال گذشته استفاده کند.

پیروزی دو گله ناپولی در فرانکفورت نه تنها اولین پیروزی آن‌ها مقابل اینتراخت پس از دو باخت قبلی بود، بلکه آن‌ها را در آستانه صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار قرار داد.

ناپولی با به ثمر رساندن 22 گل در این رقابت‌ها در این فصل، به زمین خود بازگشته است، جایی که در 11 بازی قبلی خانگی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده، هر سه تا بازی تا اینجای فصل را برده و هر بار حداقل 3 گل به ثمر رسانده است!

شاگردان لوچیانو اسپالتی از آن زمان ممکن است اولین شکست لیگ را در ورزشگاه مارادونا در فصل 2022-23 متحمل شده باشند، اما آن‌ها روز شنبه از سد آتالانتا گذشتند.

این نتیجه به ناپولی کمک کرد تا با 18 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی سری آ قرار بگیرد، و مطمئناً قهرمان شدن آن‌ها برای اولین بار در بیش از سه دهه گذشته تنها مربوط به مسئله زمان است.

با توجه به اینکه ظاهراً درخشش داخلی در اختیار ناپولی است، اکنون نگاه ناپولی معطوف به ایجاد موفقیت جدید در اروپا است و اسپالتی پس از عبور از مرحله گروهی قبل از پیروزی در اولین دیدار حذفی، ممکن است تصور کند تیمش نه تنها می‌تواند کار را در روز چهارشنبه به پایان برساند، بلکه همچنان تا فینال استانبول پیش برود.

آینتراخت فرانکفورت در هر یک از هفت بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا کمترین شوت (پنج) به سمت دروازه حریف را ثبت  کرده و وهم بیشترین شوت (18) را دریافت کرده است.

تیم آلمانی که با یک کار سخت و دشوار برای بازگشت دست و پنجه نرم می‌کند، نشان نمی‌دهد که آنها می‌توانند شب دشواری برای حریف ایجاد کنند، زیرا یک باخت و دو تساوی در بوندس لیگا باعث شده تا آنها به رده ششم جدول رده بندی سقوط کنند.

اکنون پنج امتیاز کمتر از چهار تیم برتر، فرانکفورت با تساوی یک بر یک خانگی مقابل اشتوتگارت متوقف شد. شاگردان الیور گلاسنر پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ اروپا، هنوز تنها سه بازی از 20 بازی اخیر خود در اروپا را باخته‌اند و 10 برد را در این روند ثبت کرده‌اند، بنابراین بدون امید به ناپل سفر نخواهند کرد.

آن‌ها همچنین در این فصل با اختلاف سه گل یا بیشتر در پنج موقعیت مختلف پیروز شده‌اند و در حال حاضر تعداد گل‌های بیشتری در بوندسلیگا (46) نسبت به کل فصل 2021-2022 به ثمر رسانده‌اند.

علاوه بر این، آن‌ها در هر سه بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان امسال موفق به گلزنی شدند و دو بازی از سه مسابقه در مرحله گروهی را بردند.

تنها دیدار قبلی آینتراخت با ناپولی با پیروزی 1-0 جام یوفا در دسامبر 1994 به پایان رسید که آن‌ها راهی جمع شانزده تیم برتر شدند.

ترکیب احتمالی ناپولی:

مرت، دی لورنزو، کیم، رحمانی، روی،  آنگویسا، لوبوتکا، زیلینسکی، پولیتانو، اوسیمهن، کواراتسخلیا

ترکیب احتمالی آینتراخت فرانکفورت:

تراپ، توتا، هاسبه، اندیکا، بوتا، ساو، رود، مکس، کامادا، گوتزه، بوره

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز