خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پورتو - اینترمیلان: یاران طارمی به دنبال هت‌تریک صعود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۶۹

پورتو و اینترمیلان با تصمیم گیری، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی خود را روز سه شنبه در ورزشگاه دو دراگائو برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسابقه رفت تیم‌ها در ایتالیا با برتری اینتر به پایان رسید اما آن‌ها از آن زمان به فرم ناهماهنگ خود ادامه دادند در حالی که میزبان آن‌ها اکنون به عادت برنده شدن بازگشته است.

یک شب ناامیدکننده در سن سیرو ماه گذشته منجر به شکست پورتو شد و روملو لوکاکو، بازیکن تعویضی اینتر، تنها گل را به ثمر رساند و تیم 10 نفره سرخیو کونسیکائو در اولین بازی آخرین ماجراجویی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.

عدم موفقیت قهرمان لیگ برتر پرتغال در میلان باعث می‌شود که آن‌ها در بازی دور برگشت روز سه شنبه با موقعیتی روبه رو شوند که حتما باید برنده شوند.

باخت در این فصل برای اژدهایان به یک احساس ناآشنا تبدیل شده، زیرا علاوه بر پیروزی در چهار بازی آخر خود برای کسب مقام اول در گروه B، آن‌ها 10 بازی متوالی را قبل از شکست در سن سیرو برده بودند.

تنها چهار روز پس از آن شکست در خانه توسط ژیل ویسنته شکست خوردند، سپس پورتو طی دو هفته گذشته چاوز و استوریل را شکست داده و در این روند 6 گل به ثمر رسانده است.

آخرین پیروزی پورتو با گل مهدی طارمی ثبت شد و او شانس اول گلزنی تیمش در بازی حساس با شاگردان سیمونه اینزاگی خواهد بود. 

شاید اینتر به 22 بازی شکست ناپذیری خود در دور حذفی لیگ قهرمانان ادامه داده باشد، اما پورتو از دو بازی اخیر خود در مرحله یک هشتم نهایی - هر دو در 2019 و 2021 - صعود کرده است.

در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی، سفر اینتر در فصل گذشته با شکست مقابل لیورپول به پایان رسید، اما شاگردان سیمونه اینزاگی در پاییز با شکست دادن بارسلونا در گروه C دوم شدند و اکنون 90 دقیقه با حضور در یک چهارم نهایی فاصله دارند. 

غول‌های ایتالیایی که در 10 تلاش اخیر خود در این مرحله تنها برای دومین بار در بازی رفت پیروز شده‌اند، قصد دارند روند پایان کار را در رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا ادامه دهند: آن‌ها در 4 بازی از 7 بازی اخیر خارج از خانه خود در این مرحله پیروز شده‌اند.

ناپولی، رهبر سری آ، با 18 امتیاز برتری نسبت به قهرمان فصل 2020-2021، پس از هشتمین شکست فصل برای مردان اینزاگی در لیگ برتر، شاهد شکست آن‌ها مقابل اسپزیا بود.

آن‌ها تنها یک برد از هشت بازی خارج از خانه خود با تیم‌های پرتغالی در رقابت‌های اروپایی کسب کرده‌اند و در هر دو دیدار اخیر خود شکست خورده‌اند‌.

ترکیب احتمالی پورتو:

کاست، ماریو، پپه، کاردوسو، سانوسی، گروجیچ، اوریبه، فرانکو، پپه، گالنو، طارمی

 ترکیب احتمالی اینترمیلان:

 اونانا، دی وریج، آچربی، باستونی، دامفرایس، بارلا، چالهان اوغلو، مخیتاریان، دیمارکو،  مارتینز، ژکو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز