خبرگزاری کار ایران

کی‌روش: از واژه بیزنس برای فوتبال استفاده می‌کنم/ مربیگری قطر افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۲۲

سرمربی پرتغالی قطر همکاری با این تیم را افتخار بزرگی دانست.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش که با مصر نتوانست به جام جهانی برسد با توفیق اجباری جایگزین اسکوچیچ شد و مسافر قطر شد. حضور در این تورنمنت باعث شد او بیشتر مورد توجه قرار بگیرد در نهایت با کشور میزبان جام جهانی 2022 برای همکاری به توافق رسید. 

سرمربی تازه وارد عنابی‌ها در گفتگویی که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال قطر داشت، گفت: مربیگری در تیم ملی فوتبال قطر افتخار و در همان حال مسئولیت بزرگی است. این انتخاب قدردانی و ستایش از همه آنچه است که در دوران مربیگری خود ارائه داده‌ام. در اینجا به تجربه‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی منحصر به فردی که داشته‌ام اشاره می کنم. می توانم بگویم که من به لطف فوتبال الان کسی هستم که زندگی را تجربه کرده ام و جهان را به شکل بزرگی آزموده‌ام.

وی افزود: اکنون چالش بزرگ در عقل و سر بازیکنان است و باید از این حیث آنها را آماده رقابت کرد. در فوتبال همچنان رد پاهایی از اخلاق وجود دارد اما اکنون من ترجیح می دهم که از واژه بیزنس برای فوتبال استفاده کنم و این اصل و و همه چیز شده است. به نظرم ابتدا باید مسابقات شکل بگیرند و بعد از آن بحث مادی و سود رسانی مطرح شود اما وضعیت در فوتبال امروزه بر عکس این شده و سودرسانی اولویت اصلی است.

کی‌روش درباره خاطرات خود در فوتبال گفت: خوشبختانه من با کسانی که خانواده فوتبال بودند لحظات خاصی را تجربه کردم. سه لحظه خاص در دوران حرفه‌ای من وجود دارد؛ جام جهانی ۱۹۶۶ که در دوران جوانی من تاثیر داشت چرا که حضور موزامبیکی‌ها در تیم ملی پرتغال را نشان داد، جام جهانی ۱۹۸۲ که بیانگر همکاری من با تله سانتانا و موراسی در تیم ملی فوتبال برزیل بود. نقش من کشف و تحلیل حریف های برزیل بود و لحظه سوم، قهرمانی جام جهانی زیر ۲۰ سال با تیم ملی فوتبال پرتغال.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز