خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت 7 گزینه داخلی هدایت تیم ملی ایران/ سکوت مجیدی و نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۵۹

دو گزینه داخلی که تا کنون واکنشی درباره هدایت تیم ملی نداشتند، تا پایان امروز وقت دارند برنامه ارائه کنند.

به گزارش ایلنا،‌ بعد از پایان همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران، هنوز وضعیت نیمکت تیم ملی سرنوشت روشنی ندارد. 

در حالی که تیم ملی قرار است از روز 28 اسفند ماه اردوی خود را باید برگزار کند نام 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم مطرح شد.

از میان هفت گزینه امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار، حمید مطهری، ساکت الهامی انصراف خود را بدون ارائه برنامه اعلام کردند. اما هنوز فرهاد مجیدی و جواد نکونام واکنشی به این موضوع نداشتند. البته به نظر می‌رسد که امیر قلعه نویی بی تمایل به همکاری دوباره با تیم ملی نیست اما به شرطی که شان او رعایت شود.

نکونام بعد از پایان همکاری با فولاد تحت قرارداد با باشگاهی نیست. او پیش از این هم قرار بود با تیم ملی همکاری کند که به دلیل عدم تایید فولاد امکان همکاری با کی‌روش برای او فراهم نشد. مجیدی هم به هر حال با تیم اماراتی قرارداد دارد. 

این دو مربی تا امروز وقت دارند که برنامه خود را به فدراسیون ارائه کنند. این در حالی است که از گوشه و کنار تمایل قلبی فدراسیون برای همکاری با سرمربی خارجی به گوش می‌رسد اما تامین منابع ارزی یکی از دغدغه‌های مرتبط با این موضوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز