خبرگزاری کار ایران

صادقی: الهامی با ربیعی تماس گرفت و اختلافات رفع شد/ این بازی تاکتیکی است/ سایپا؟ تمام تمرکزم روی مس رفسنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۰۸

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید حواشی دیدار جام حذفی بعد از تماس الهامی با ربیعی حل شده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه با اینکه هفته گذشته با هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم، بازی خیلی تاکتیکی می‌شود. به نظرم در جریان بازی می‌توانستیم برنده باشیم. ولی سعی کردیم بازی هفته گذشته را به خوبی بررسی کنیم و آماده بازی باشیم. فکر می‌کنم بازی خوبی می‌شود چون دو تیم تاکتیکی بازی می‌کنند. سیستم فرم بازی دوتیم نزدیک به هم است و امیدوارم برنده تیم ما باشد.

وی در پاسخ به اینکه بازی قبلی مس و هوادار در جام حذفی، حاشیه‌ای بود، افزود: اولا درباره خودمان بگویم. شب بازی وقتی جلسه داریم. یکی از نکاتی که آقای ربیعی می‌گویند احترام به تیم داوری و حریف است. بعضی وقت‌ها این تنش‌ها به وجود می‌آید. هر تیمی قصد دارد از حق خودش دفاع کند ناخواسته تنش با داور یا تیم حریف ایجاد می‌شود. بعد بازی این اختلافات خیلی زود حل شد. الهامی با ربیعی تماس گرفت و کنفرانس خبری خیلی خوبی بعد بازی داشتند. در این بازی‌ها که ضربان قلب خیلی بالا می‌رود، طبیعی است که تنش ایجاد شود. امیدوارم فردا بازی بدون حاشیه و تاکتیکی شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره مشکلات حاشیه‌ای  نارنجی‌پوشان از ابتدای فصل گفت: به نظرم تا اینجای کار هم مس نتیجه خوبی گرفته است. سومین سال حضورش در لیگ برتر در جمع بزرگان لیگ جای دارد و با کسانی رقابت می‌کند که خیلی سال است در لیگ فعالیت می‌کند. از همه دوستان می‌خواهم  بازی‌های مس رفسنجان را در سه فصل اخیر آنالیز کنند. چطوری بازی می‌کردند؟ آیتم‌های آنالیز را به دقت مطالعه کنند که در سال اول، دوم و سوم چگونه بازی کرده و چه نتایجی گرفته است.

صادقی ادامه داد: لازم است بعضی وقت‌ها اطلاعات بیشتری بدهیم. 22 سال است مداوم در لیگ برتر هستم. 17 سال بازی کردم، 12 سال کاپیتان بودم، قهرمان شدم و  2 دوره سوم شدم. لیگ قهرمانان آسیا رفتم، 2 سال دستیار، 2 سال سرمربی بودم و افتخار این را دارم که به عنوان دستیار کمک می‌کنم. به نظرم مس یکی از فنی‌ترین و تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ با اختلاف مس رفسنجان است،با احترام به بقیه تیم‌ها. سعی کردیم کیفیت خودمان را حفظ کنیم. فکر می‌کنم تا اینجای کار خوب بودیم و مشکلات همیشه است. از جمله آقای ربیعی استفاده می‌کنم، مشکلات‌مان را فریاد نمی‌زنیم. سعی می‌کنیم با تعامل با مدیریت مشکلات‌مان را حل کنیم.

وی پیرامون جدایی ربیعی از مس رفسنجان در انتهای فصل و احتمال شروع کار او به عنوان سرمربی در این تیم عنوان کرد:  واقعیت در دو سال گذشته از نظر فنی خیلی چیزها یاد گرفتم. محمد ربیعی فردی است که از پایین‌ترین سطح مربیگری کار خودش را آغاز کرده، لیگ سه، لیگ دسته دوم و لیگ برتر. به شخصه خیلی از او یاد گرفتم و دوست دارم این همکاری ادامه پیدا کند.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره گزینه‌های ایرانی هدایت تیم ملی و پایین آمدن شان نیمکت این تیم، تصریح کرد: به نظرم به مربیان ایرانی فرصت کافی در تیم ملی داده نشده است. به نظرم اگر هر جور سوابق در نظر بگیرند، با احترام به همه، می توانستند افراد دیگر در لیست مربیان باشند. اگر می‌خواستند جوانگرایی کنند افراد دیگری می‌توانستند باشند. به نظرم کمی «شو» بود.

صادقی در خصوص پرداخت جریمه 40 میلیون تومانی‌اش به فدراسیون، گفت: من پولی ندادم فکر کنم تجدید نظر شد.

درباره وضعیت ساپیا و آیا نتایج نارنجی‌پوشان را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: تمام تمرکزم روی مس رفسنجان و فوتبال حرفه‌ای است. در خیلی از نشست خبری‌ها درباره سایپا سوال می‌پرسند. چیزی که به نظرم می‌رسد یک باشگاه موفق باید در همه سطوح همدل باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز