خبرگزاری کار ایران

صادقی: اخراج شدم اما کاری نکردم/ با اخلاق بودن دلیل صبر برای شنیدن بی‌احترامی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۵۹

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان به اتفاقات جنجالی بازی نارنجی‌پوشان و استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی درباره بازی مس رفسنجان و استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر و تساوی دو تیم در آزادی گفت: در مورد بازی صحبت کنیم بهتر است. در خصوص مسائل فنی که تیم ما هم در نیمه اول و دوم خوب بود و توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. استقلال هم در ضربات ایستگاهی فکر کنم دو موقعیت خوب ایجاد کرد و در کل از کیفیت فنی تیم ما راضی هستیم. 

وی افزود: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و مطمئنا سعی می کنیم در کسب نتیجه نیز موفق عمل کنیم و این مساله را برطرف کنیم. 

مربی مس رفسنجان درباره موضوع درگیری بین دو نیمه با عوامل و کادر استقلال و در حالیکه قصد حضور در رختکن را داشتند نیز اینطور توضیح داد: مهمترین مساله این است که باید همه یاد بگیریم که به همدیگر احترام بگذاریم. نه، ضربه‌ای به صورت ما نخورد. در آن صحنه اعتراض به مربی حریف داشتیم که خدای ناکرده بی احترامی به سرمربی ما نشود. اینطور نیست که آدم با اخلاقی هستیم صبر کنید که به شما بی‌احترامی کنید و باید سعی کنید در کمال آرامش از حق خودتون دفاع کنید. 

صادقی درباره اخراجش بعد این اتفاقات گفت: بله، متاسفانه بدون هیچ کاری من اخراج شدم. در مجموع البته داوری به جز اخراج من تصمیمات خوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز