خبرگزاری کار ایران

فتاحی: بازی با زنیت از 2 سال قبل هماهنگ شده بود/ با قهرمانی دل هواداران را شاد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۹۸

سرپرست تیم سپاهان ابراز امیدواری کرد که بازی این تیم با پرسپولیس با حضور کامل تماشاگران برگزار شود.

به گزارش ایلنا، رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل زنیت روسیه در یک بازی تدارکاتی اظهار داشت: این بازی در قالب تفاهم نامه‌ای بوده که دو سال قبل امضا شده بود. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که این بازی را قبل از بازی با هم پرسپولیس هماهنگ کردند. البته آقای مورایس برنامه ریزی کرده بود که همه بازیکنان بازی کنند اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: تشکر ویژه‌ای هم از هواداران دارم که با حضور خود ما را غافلگیر کردند چرا که فکر نمی‌کردیم این همه تماشاگر به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با یک بازی خوب روز چهارشنبه جوابگوی آنها باشیم و در پایان فصل هم با قهرمانی آنها را شاد کنیم.

سرپرست سپاهان اصفهان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس که در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و اینکه ظرفیت استادیوم برای این بازی 30 درصد خواهد بود یا بیشتر تصریح کرد: این مسئله را نمی‌دانم . مسئولان استان و مسئولین باشگاه یک جلسه برگزار خواهد کرد و در این باره تصمیم گیری خواهد شد اما حضور هواداران قطعی خواهد بود و امیدواریم که همه هواداران حداکثری به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز