خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان هوادار: چیزی از ارزش فنایی کم نمی شود/ هیچ تیمی مقابل پرسپولیس اینطور بازی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۳۳۲

دروازه‌بان هوادار گفت: هیچ تیمی مقابل پرسپولیس این گونه نمی‌تواند بازی کند. نیمه دوم هم از فرصت خود استفاده کردیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خالدآبادی بعد از برد یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود، بازیکنان ما غیرت به خرج دادند. بازیکنان حرف کادر فنی را گوش کردند و نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و نیمه اول 300-400 پاس دادیم.  هیچ تیمی مقابل پرسپولیس این گونه نمی‌تواند بازی کند. نیمه دوم هم از فرصت خود استفاده کردیم.

وی در مورد اینکه متولد چه سالی است و کادرفنی هم به شما اعتماد کردند، عنوان کرد: متولد 1380 هستم، لطف آقا داود است و هر روز با من کار می‌کند و زحمت می‌کشد و بزرگترها و آقا میلاد و مهرداد به من روحیه می‌دهند. 

خالد آبادی در مورد اینکه از تیم جوانان پرسپولیس فوتبال را شروع کرده، گفت: بله در این بازی خیلی انگیزه داشتم مقابل تیم خوب پرسپولیس بودیم. داود فنایی هم به من اعتماد کرده بود و تلاش کردم که گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنم.

دروازه بان هوادار در مورد شرایط این تیم گفت: نیم فصل مصاحبه کردم و گفتم می‌توانیم به جمع شش تیم برسیم. هفته پیش هم مقابل تراکتور 6-7 موقعیت گلزنی داشتیم ؛ اما باختیم به تیمی که دو سه موقعیت گلزنی داشت. آن بازی خدا به ما نظر نکرد و در این بازی لطف خدا شامل حال ما شد. 

وی در مورد اینکه شما دروازه بان اصلی تیم هوادار شدید، گفت: مهردا و آقا میلاد دروازه‌بان های خوبی هستند. داود فنایی تا زمانی که به پرسپولیس آمد تا فینال آسیا رفت و سال بعد هم رکورد کلین شیت را زد ولی یک فصل فشار هواداران باعث می شود که تیم و بازیکن زیر فشار برود. اما چیزی از ارزش های داود فنایی کم نمی شود. اخباری و نیازمند را داود فنایی معرفی کرده و با بیرانوند و رحمتی هم کار کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز