خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۴.۲۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۸ دانلود ویدیو

مرادی: هواداران پرسپولیس به من فحاشی کردند/ برف پرتاب کردند، اما به من نخورد

کد خبر : ۱۳۳۰۳۲۲

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید ذاتا در زندگی کلا آدمی هستم که به همه احترام می‌گذارم اما هواداران به من فحاشی کردند

به گزارش ایلنا، بابک مرادی بازیکن تیم هوادار در پایان دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی بسیار خوبی برگزار شد و سه امتیاز را کسب کردیم این نتیجه را به کادرفنی، بازیکنان تیم و باشگاه تبریک می گویم. بازی فوق العاده ای بود.

وی در واکنش به این سوال که گویا با تماشاگران درگیری داشتید و موضوع چه بود، گفت: من ذاتا در زندگی کلا آدمی هستم که به همه احترام می‌گذارم. زمانی که در تیم استقلال بودم هیچ وقت بی احترامی نکردم اما چون بازیکن استقلال بودم در گذشته و امروز برای تیمم جان دادم به من فحاشی کردند اما چون آنها ناراحت بودند من هم از آن رفتارها ناراحت نمیشم.

مرادی در واکنش به این سوال که گویا شما توپ را به سمت تابلوی تبلیغاتی پرتاب کردید و این موضوع باعث حاشیه شد، گفت: اصلا ربطی به این چیزها نداشت. من به توپ نرسیدم و توپ را شوت کردم که آنها بازی را شروع نکند. اما در کل من ذاتا این طوری هستم که در هر تیمی که بودم جانم را برای تیمم میدهم. از پرسپولیسی ها ناراحت نمیشم،آنها تیم فوق العاده  خوبی هستند امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

وی در ادامه، اظهار داشت: من در مورد داوری حرف نمیزنم اما کارشناسان میتوانند نظر بدهند. این طوری نیست، هفته پیش یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفتند اما اعتراض نکردیم. داوران هم مثل ما انسان هستند مثل من بازیکن انسان هستند و اشتباه میکنند، اما اینکه بخواهیم فشارها را به گردن داوری بیندازیم این درست نیست؛ چون هر تیمی که ضرر کند و بازی را ببازد به سمت داوری میرود. این به نظرم درست نیست آنها هم مثل ما انسان هستند و اشتباه می کنند. داور اشتباه میکند. بازیکن حریف اشتباه می کند و ما باید یاد بگیریم که مدام نگویم داور داور.

مرادی در پاسخ به این سوال که در پایان باز وقتی از زمین خارجی میشدی برفی که به سمت شما پرتاب شد، به شما خورد یا نه گفت: برف پرتاب کردند اما به من برخورد نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز