خبرگزاری کار ایران

اعتراض تراکتور به حکم کمیته انضباطی/ محرومیت محمدی شبهه برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۴۱

باشگاه تراکتور نسبت به محرومیت سه جلسه‌ای «هادی محمدی» و همچنین زمان ابلاغ این حکم، اعتراض کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ابلاغ حکم محرومیت سه جلسه‌ای هادی محمدی در آستانه بازی با آلومینیوم اراک، به دلیل اعتراض در بازی‌ای که یک ماه قبل انجام شده؛ یکی دیگر از اتفاقات نادر، شبهه برانگیز و عجیب فوتبال کشورمان است.

خبر محرومیت هادی محمدی در حالی ظهر امروز- یکشنبه ۲۳ بهمن- اعلام شد که نشست خبری و آخرین تمرین تراکتور قبل از بازی با آلومینیوم برگزار شده بود و تیم تراکتور اردوی پیش از بازی خود را برپا کرده بود و این خبر موجب تغییر در برنامه‌های کادرفنی برای بازی فردا شد. 

حال سوال اینجاست، حکم بازی با استقلال چرا پس از ۳۱ روز و در کمتر از ۲۴ ساعت مانده به بازی حساس ابلاغ می‌شود؟ به نظر می‌رسد صدور چنین حکمی در این برهه حساس، شبهه‌ برانگیز و غیر حرفه‌ای است و از این روی، هواداران‌ بر این باورند که هر گاه تراکتور در روند رو به رشد قرار گرفته و در قامت تیم مدعی ظاهر شده، اقدامات مشابه امروز رخ داده است.

باشگاه تراکتور به محرومیت سه جلسه‌ای و همچنین به زمان ابلاغ حکم معترض بوده و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال در اسرع وقت در خصوص اقدامات شبهه برانگیز، شفاف سازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز