خبرگزاری کار ایران

لحظات نفس‌گیر ددلاین!

هرآنچه در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۲۴

آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا رسید و باشگاه‌ها شرایط هیجان انگیزی را تجربه کردند.

به گزارش ایلنا، آخرین اخبار و شایعات 31 ژانویه، نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

زمان بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی 2023 در کشورهای مختلف:

آلمان: سه‌شنبه 20:30 به وقت تهران

ایتالیا: سه‌شنبه 22:30 به وقت تهران

اسپانیا: چهارشنبه 02:30 به وقت تهران

انگلیس: چهارشنبه 02:30 به وقت تهران

فرانسه: چهارشنبه 03:30 به وقت تهران

* پنجره نقل و انتقالات در سال ۲۰۲۳ رسماً بسته شد!

در انگلستان، اگر باشگاه‌ها تا قبل از ساعت ۰۲:۳۰ برگه قرارداد بازیکن مدنظر خود را امضا کرده و تحویل داده باشند می‌توانند از ۲ ساعت تایم اضافه برای تکمیل انتقال استفاده کنند، بنابراین در چنین شرایطی حداکثر تا ساعت ۰۴:۳۰ صبح (به وقت ایران) برای انجام کارهای اداری قراردادها فرصت وجود داشت. رونمایی و اعلان رسمی از سوی تیم‌ها می‌تواند در زمان دلخواه صورت بگیرد.

* فابریزیو رومانو: مدت قرارداد انزو فرناندز با چلسی ۸.۵ ساله و تا ۲۰۳۱ خواهد بود.

* رسمی: پدرو پورو فول‌بک اسپورتینگ لیسبون با قراردادی قرضی و بند خرید اجباری ۵.۵ ساله به تاتنهام پیوست.

* رسمی: جونجو شلوی با قراردادی ۲.۵ ساله از نیوکاسل به ناتینگهام فارست پیوست.

* رسمی: کیلور ناواس با قراردادی قرضی تا پایان فصل به ناتینگهام فارست پیوست.

* رسمی: هری سوتار مدافع استوک سیتی با قراردادی پنج و نیم ساله به لستر سیتی پیوست.

* رادیو فرانسه: زیاش قراردادی با پاریسن ژرمن امضا نکرد. چلسی سه مرتبه مدارک را اشتباه فرستاد تا معامله را از مسیر خارج کند!

* رومانو: تمام مدارک انزو فرناندز امضا شده و او بازیکن چلسی خواهد بود. تست های پزشکی هم انجام شده و قرارداد انزو تا تابستان ۲۰۳۱ معتبر است. پرداخت در ۶ قسط انجام خواهد شد اما چلسی ۴۰ میلیون پوند از مبلغ را همین اول به بنفیکا پرداخت می‌کند.

* رسمی: مارسل سابیتزر هافبک بایرن مونیخ با قراردادی قرضی تا پایان فصل به منچستر یونایتد پیوست.

* رسمی: سدریک سوارز مدافع راست آرسنال با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل به فولام پیوست.

*غیررسمی: حکیم زیاش با قراردادی قرضی (بدون بند خرید) از چلسی به پاریسن ژرمن پیوست.

* مت لاو: چلسی بند فسخ 105 میلیون پوندی انزو فرناندز را در 3 قسط دو ساله خواهد پرداخت.

* رسمی: قرارداد مت دوهرتی طی توافقی دو جانبه با تاتنهام فسخ شد و این بازیکن به اتلتیکو مادرید پیوست.

* تاک اسپورت: انتقال انزو فرناندز به چلسی رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر را می‌شکند.

* رسمی: فیلیپه‌ مدافع اتلتیکو مادرید با قراردادی 1.5 ساله به ناتینگهام فارست پیوست.

* رسمی: حامد جونیور ترائوره هافبک ساسولو با قراردادی قرضی همراه گزینه خرید 30 میلیون یورویی به بورنموث پیوست.

* دیوید اورنستین: چلسی و پاریسن ژرمن برای انتقال قرضی حکیم زیاش به توافق رسیدند.

* غیررسمی: انزو فرناندز به چلسی پیوست.

* غیررسمی: سدریک سوارز با قراردادی قرضی از آرسنال به فولام پیوست. فولام تمام حقوق وی را پرداخت خواهد کرد.

* رسمی: جورجینیو هافبک چلسی با قراردادی 1.5 ساله به ارزش 10 میلیون پوند به اضافه 2 میلیون پوند پاداش به آرسنال پیوست.

* رسمی: ایلیا زابارنی مدافع میانی دیناموکیف با قراردادی 5.5 ساله به ارزش 20 میلیون پوند به بورنموث پیوست.

* رسمی: نوریخ احمدا هافبک اشتوتگارت با قراردادی 3.5 ساله به کریستال پالاس پیوست.

*غیررسمی: مارسل سابیتزر با قراردادی قرضی تا پایان فصل از بایرن مونیخ به منچستر یونایتد پیوست.

* مت لاو: چلسی و بنفیکا در مورد ساختار قرارداد انزو فرناندز به توافق نزدیکتر شده‌اند و چلسی بسختی تلاش می‌کند اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. هنوز این امید وجود دارد که انتقال به موقع و تا قبل از ددلاین تکمیل شود ولی اگر این اتفاق الان رخ ندهد، توافق می‌تواند برای پنجره نقل و انتقالات تابستان صورت بگیرد.

* اتلتیک: فولام در آستانه نهایی کردن انتقال قرضی سدریک سوارز از آرسنال تا پایان فصل است. لازم است یکی از دو بازیکن قرضی حال حاضر فولام که از باشگاه های لیگ برتری به این تیم پیوسته اند قرارداد خود را دائمی کنند که احتمالا آن بازیکن شین دافی مدافع برایتون خواهد بود.

* رومانو: قفل انتقال حکیم زیاش به پاریسن ژرمن در آستانه باز شدن است. جزییات مورد بحث قرار گرفتند تا این قرارداد نهایی شود. زیاش پیشنهادات دیگری هم داشت اما به چلسی گفت که فقط خواستار رفتن به پی اس جی است.

* اکیپ: کیلور ناواس دروازه بان پاریسن ژرمن به ناتینگهام فارست خواهد پیوست.

* رسمی: ساشا لوکیچ هافبک تورینو با قراردادی 4.5 ساله به فولام پیوست.

* تلگراف: ناتینگهام فارست با پاریسن ژرمن بر سر انتقال قرضی کیلور ناواس به توافق رسید. فارست زمان زیادی نخواهد داشت و باید تا قبل از ددلاین سریع عمل کند.

* غیررسمی: آلبرت سامبی لوکونگا با قراردادی قرضی از آرسنال به کریستال پالاس پیوست.

* اسکای: آرسنال در تابستان برای جذب دکلان رایس و مویزس کایسدو تلاش خواهد کرد‌.

* دی مارتزیو: پیشنهاد 35 میلیون یورویی اورتون برای جذب بِتو مهاجم اودینزه، از سوی این باشگاه ایتالیایی رد شد.

* اتلتیک: اتحادیه فوتبال انگلستان تحقیقات خود را در خصوص ویدیویی که میخایلو مودریک در آن کلمات نژاد پرستانه به کار برده آغاز کرده است. مودریک پس از حذف این ویدیو از برنامه تیک‌تاک، عذرخواهی کرد. اکنون اتحادیه تصمیم خواهد گرفت که وی باید تنبیه شود یا نه.

* رسمی: دیگو یورنته مدافع لیدز یونایتد با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آ اس رم پیوست. در این قرارداد، بند خرید اختیاری 18 میلیون یورویی نیز وجود دارد.

* اورنستین: کانر گلگر در این پنجره چلسی را ترک نخواهد کرد و حداقل تا تابستان در این تیم می‌ماند.

* اسکای: چلسی آماده می‌شود تست های پزشکی انزو فرناندز را در پرتغال انجام دهد. سران چلسی در لیسبون حضور دارند و روی نهایی کردن معامله کار می‌کنند. با توجه به کمبود وقت، برنامه چلسی این است که آزمایشات پزشکی انزو در پایتخت پرتغال صورت بگیرد.

* رومانو: ناتینگهام فارست بار دیگر تلاش می‌کند کیلور ناواس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. معامله همچنان به پاریسن ژرمن بستگی دارد که درصد پرداخت دستمزد برای هر کدام از طرفین چقدر باشد. ناواس خواستار پیوستن به فارست است ولی نظر پی اس جی ملاک خواهد بود.

* تلگراف: مارسل سابیتزر هافبک بایرن بزودی راهی شهر منچستر خواهد شد تا انتقال قرضی خود به یونایتد را تکمیل کند. منچستر یونایتد تا ددلاین زمان زیادی ندارد.

* اکیپ: حکیم زیاش در تلاش است که چلسی را متقاعد کند تا اجازه پیوستن او به پاریسن ژرمن را بدهد. مذاکرات دو باشگاه حول قراردادی قرضی ادامه دارد.

* رومانو: منچستریونایتد نسبت به جذب مارسل سابیتزر هافبک بایرن مونیخ اقدام کرده است. چلسی در حال حاضر روی بازیکنان متفاوتی متمرکز شده است. پس از مصدومیت اریکسن، یونایتد در حال مذاکره با بایرن بر سر انتقال احتمالی سابیتزر می‌باشد.

* مت لاو: مذاکرات چلسی با بنفیکا بر سر انزو فرناندز ادامه دارد اما به نظر می‌رسد چلسی یا باید بند آزاد سازی ۱۲۰ میلیون یورویی را یکجا پرداخت کند و یا تعداد اقساط مد نظر خود را کم کند تا به توافق برسد.

* اسکای: بایرن پیوستن مارسل سابیتزر به منچستر یونایتد را نسبت به چلسی ترجیح می‌دهد.

* دی مارتزیو: نیکولو زانیولو در لحظات آخر پیوستن به بورنموث را پذیرفته بود و آماده بود امروز صبح با آنها قرارداد امضا کند اما این باشگاه انگلیسی به دلیل خرج زیاد در سایر معامله‌ها، با انتقال زانیولو مخالفت کرد و جلوی این ترنسفر را گرفت.

* دیاریو: خورخه مندز به رئال مادرید پیشنهاد کرد که ژائو کانسلو را به خدمت بگیرد اما مادریدی ها اعلام کردند علاقه ای به جذب این بازیکن ندارند.

* دیلی میل: منچستر سیتی در حال آماده شدن برای تابستانی با تغییرات عمده خواهد بود. آینده برناردو سیلوا و ایلکای گوندوگان نامشخص است. جود بلینگهام، جیمز مدیسون و رافائل لیائو همگی جزو اهدافی هستند که سیتی در تابستان شرایطشان را دنبال می‌کند.

* تلگراف: به دنبال مصدومیت اریکسن جذب یانیک کاراسکو به صورت قرضی به منچستر یونایتد پیشنهاد شده است.

* اریک تن هاگ: ″خرید جایگزین برای اریکسنِ مصدوم؟ گاهی اوقات جذب بازیکن در روز ددلاین سخت است. ما بازیکنانی در خط هافبک داریم، بازیکن‌های خوبی که می‌توانند این جای خالی را پُر کنند.″

* رومانو: در صورت به نتیجه نرسیدن انتقال انزو فرناندز، باشگاه چلسی گزینه‌های دیگری را آماده دارد اما آن‌ها کماکان در حال مذاکره با بنفیکا هستند.

* کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن: "در حال کار بر روی انتقال حکیم زیاش هستیم و این خبر صحت دارد و مذاکرات در جریان است. نمی‌خواهم چیز بیشتری بگویم چون او بازیکن چلسی است."

* کالچو مرکاتو: نیکولو زانیولو می‌خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به لیدز یونایتد ملحق شود.

* رومانو: کریستال پالاس به آلبرت سامبی لوکونگا هافبک آرسنال علاقه مند است و مذاکرات برای انتقال قرضی این بازیکن به سلهرست پارک جریان دارد. تصمیم نهایی با آرسنال و خود بازیکن خواهد بود.

* رسمی: بایرن مونیخ قرارداد قرضی ژائو کانسلو از منچسترسیتی را تا پایان فصل با گزینه خرید 70 میلیون یورویی در تابستان تکمیل کرد.

* ادعای ESPN: بارسلونا در حال بررسی یک تلاش دیر هنگام برای جذب آنتونی الانگا از منچستر یونایتد است.

* متئو مورتو از رله وو: اتلتیکومادرید برای جذب قرضی مت دوهرتی با تاتنهام به توافق رسید.

* رسمی: هریسون اشبی مدافع راست جوان وستهام به نیوکاسل پیوست.

* متئو مورتو از رله وو: بورنموث و کریستال پالاس تلاش هایی برای جذب ایوان فرسندا مدافع راسن وایادولید انجام دادند اما خود بازیکن مخالفت کرده است.

* اتلتیک: فولام در حال مذاکره با توئنته برای جذب جاشوا برنت مدافع راست این تیم می‌باشد زیرا گفتگوها برای انتقال سدریک سوارز مدافع آرسنال متوقف شده است.

* غیررسمی: جورجینیو با قراردادی 1.5 ساله به ارزش 12 میلیون پوند از چلسی به آرسنال پیوست.

* پاری سن ژرمن و چلسی همچنان در حال بررسی فرمول انتقال و توافق برای حکیم زیاش هستند. هنوز تصمیمی بین دو باشگاه گرفته نشده است. زیاش امیدوار است به پاری سن ژرمن بپیوندد چرا که او قبلاً این تیم پذیرفته است اما امروز مذاکرات بیشتری انجام خواهد شد.

* پدرو آلمیدا: برناردو سیلوا نیز می‌تواند مانند کانسلو با قراردادی قرضی به همراه گزینه خرید دائمی، منچستر سیتی را ترک کند.

* رومانو: هنوز چراغ سبزی از طرف روی کاستا رییس بنفیکا برای انتقال 120 میلیون یورویی انزو فرناندز به استمفوردبریج وجود ندارد. چلسی می‌خواست دیشب پیشرفت مهمی در مذاکرات حاصل شود اما هنوز خبری نیست. گفتگوها امروز صبح ادامه خواهد یافت.

* دی مارتزیو: لیدز یونایتد تلاش‌هایی برای جذب نیکولو زانیولو با قراردادی قرضی انجام داد اما این پیشنهاد توسط آ اس رم رد شد. آن‌ها خواهان جدایی دائم این بازیکن هستند.

* ناتینگهام فارست در حال نزدیک شدن به قرارداد برای جذب فیلیپه از اتلتیکو است. بایرلورکوزن امروز تلاش کرد اما اکنون فارست به توافق کامل برای مدافع میانی نزدیک شده است. اتلتیکو مادرید برای عقد قرارداد سویونجو در روز ددلاین تلاش خواهد کرد.

* آرسنال برای جورجینیو با چلسی ارتباط برقرار کرده است! اکنون این یک گزینه‌ای است در صورتی که عقد قرارداد با کایسدو از برایتون که همچنان تمایلی به فروش ندارد به نتیجه نرسد. چلسی آماده فروش جورجینیو است اما برای جدایی او 6 ماه قبل از پایان قرارداد، مبلغ مهمی را درخواست می کند‌.

* تیمو باکایوکو، بازیکن قرضی چلسی به پیوستن تا پایان فصل از آث میلان به تیم کرمونزه سری آ نزدیک می شود. باکایوکو چند روز پیش آدانا دمیر اسپور را رد کرد.

* گفتگو های پیشرفته پاریس برای جذب زیاش! بازیکن انتقال را قبول کرده است. بحث الآن باشگاه‌ها در مورد فرمول انتقال است و سعی می‌کنند که امشب کار را تمام کنند.

* اختصاصی از رومانو: مارسی گفتگوها برای جذب سردار آزمون از لورکوزن را آغاز کرده است. مذاکرات برای قراردادی دائمی در حال جریان است. آزمون بین 2/3 گزینه برای تقویت نوک تهاجمی تیم فرانسوی است.

* یونیون برلین قرار است ایسکو را به صورت رایگان به خدمت بگیرد! توافق اکنون برقرار است و آزمایش‌های پزشکی در روز ددلاین برنامه‌ریزی شده است. ایسکو پس از دریافت رویکردهای بسیاری از کشورهای مختلف، تصمیم به حضور در یونیون گرفت.

* اطلاعات بیشتر در مورد سردار آزمون: بدانید که پیشنهاد اول المپیک مارسی 10 میلیون یورو با پاداش است. انتقال به بایرلورکوزن بستگی دارد اما المپیک مارسی 2 گزینه دیگر نیز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز