خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی صنعت نفت زیر سایه گاف بزرگ!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۸۷

صنعت نفت بعد از اشتباه مدیر خود و ثبت قرارداد با بازیکن کروات که مغایر با قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر بود حالا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل تیم‌های لیگ برتری برای تقویت خود تلاش می‌کنند. در همین رابطه ادسون تاوارس که با نوید روزهای بهتر به صنعت نفت آمده قصد دارد برای پیاده‌سازی تاکتیک‌های خودش به دنبال جذب بازیکن است.

او که بعد از بازی ذوب آهن اعلام کرد برای پخت نیمرو نیاز به تخم مرغ دارد، به دلیل عدم توجه مدیرعامل نفت به قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران فرصت جذب بازیکن خارجی را عملاً از دست داده است. 

با این اوصاف برزیلی‌های فوتبال ایران باید هر چه سریع‌تر از میان گزینه‌های داخلی نفرات مد نظر خود را تامین کنند. این در حالی است که تا کنون با نظر مربی برزیلی قرارداد عماد میرجوان و حسین پورامینی بعد از توافق دو طرفه فسخ شده است. آنها در پست‌های مهاجم، هافبک و مدافع خواهان جذب بازیکن هستند.

در همین رابطه زردپوشان برای جذب گادوین منشا به باشگاه مس رفسنجان درخواست کتبی دادند اما بعید به نظر می‌رسد که در رقابت نقل‌و‌انتقالاتی شانسی داشته باشند.

در این میان مذاکرات شفاهی آبادانی‌ها برای تمدید قرارداد مهدی ممی‌زاده هم شروع شده با وجود توافقات اولیه هنوز رسماً دو طرف قراردادی امضا نکردند. ممی‌زاده در لیست بازیکنان جوان کارلوس کی‌روش پیش از جام جهانی حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز