خبرگزاری کار ایران

میرجوان: آفساید؟ با مدافع مس روی یک خط بودیم/ با کریمی شرایط تیم بهتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۶۳

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بر خلاف نظر محمد ربیعی، روی یک خط با مدافع مس قرار داشته است و گلش آفساید نبوده است.

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشاکریم که توانستیم یک امتیاز از این مسابقه بگیریم. البته با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم حق‌مان کسب 3 امتیاز بود. به جز صحنه گل چند موقعیت خوب دیگر داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. البته تیم فوتبال مس رفسنجان هم موقعیت‌های گل خوبی داشت. با توجه به تغییرات کادرفنی تیم و 2 جلسه تمرینی که با آقا فیروز کریمی داشتیم، این تساوی برای ما خوب بود. 

وی افزود: فیروز کریمی مربی شناخته شده‌ای در فوتبال کشور است. بعد از اضافه شدن او روند تیم تغییر کرده است. خود ایشان هم گفتند که بعد از جلسات تمرینی بیشتر از نظر تاکتیکی روند تیم بهتر می‌شود و تیم ما پتانسیل جایگاه بهتر را دارد. در روزهای اخیر روی تیم کار روحی- روانی خیلی خوبی انجام دادند. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به صحبت‌های محمد ربیعی که معتقد بود گل صنعت نفت در شرایط آفساید به ثمر رسیده، گفت: من با مدافع حریف در یک خط بودیم نه عقب‌تر و نه جلوتر. به هر حال آفساید تعریف خاص خودش را دارد. آقای ربیعی نظر شخصی خودشان را گفتند و به نظر ایشان احترام می گذاریم. از نظر اشتباه داوری در بازی نفت مسجد سلیمان، برای رقیب ما در آبادان پنالتی اشتباه گرفتند و روی نتیجه تاثیرگذار بود. بنابراین تیم ما از نظر داوری متضرر شده و سودی نبرده است. 

میرجوان در خصوص اینکه آیا گلزنی او مقابل مس رفسنجان جنبه انتقامی داشته، گفت: اسم این گلزنی را انتقام نمی‌گذارم. چرا که در تیم‌های مختلف لیگ برتری بازی کردم و طبق وظیفه‌ام باید گلزنی کنم. ممکن است مقابل هر کدام از تیم‌های سابقم گلزنی کنم. در مورد مس رفسنجان هم فصل قبل‌تر آن مصدوم بودم و شرایطم متفاوت بود. بعد از این موضوع کادر فنی با من صحبت کردند و صلاح نداستند که همکاری ادامه پیدا کند و قراردادمان فسخ شد. به دلیل مصدومیتم دریافتی نداشتم.

وی در خصوص شرایط مالی تیمش گفت: به ما قول داده‌اند  ظرف روزهای اخیر دریافتی‌مان به 30 درصد برسد. منتظریم ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز