خبرگزاری کار ایران

دستیار سابق سیمئونه روی سکوهای کرمان/ راهکار حسین‌خانی برای تقویت مس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۱۵

باشگاه مس کرمان قصد جذب مربی اسپانیایی را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس کرمان بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر، در فصل بیست و دوم این مسابقات توانست به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران بازگردد.  

آنها در پایان نیم فصل اول با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و هدف بقا در لیگ برتر را دنبال می‌کنند.

در همین رابطه حسین‌خانی قصد تقویت تیمش را دارد. در حالی که از او ابتدای لیگ اعلام کرده بود اگر دستیار خوب خارجی پیدا کند، این انتخاب را پیش رو خواهد داشت.

بر این اساس دستیار سابق دیگو سیمئونه در تمرینات مس کرمان حضور پیدا کرده است.. کالی تروئبا ۵۳ ساله و سابقه حضور در کادرفنی اتلتیکو مادرید را در کارنامه خود دارد.

این مربی اسپانیایی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۴ به عنوان سر آنالیزور در کادرفنی اتلتیکو مادرید حضور داشت. تروئبا همچنین سابقه کار در پونفرادینا، الچه، ریسینگ سانتاندر و ایبار را در کارنامه خود دارد.

تروئبا بازی مس کرمان مقابل صنعت نفت آبادان را از نزدیک تماشا کرد. از آنجا که مسائل مالی در فصل اخیر چندین مرتبه اقدامات کادرفنی و باشگاه مس را عقب انداخته است، فعلاً تا رسمی شدن این ماجرا باشگاه مس ترجیح می‌دهد در این باره سکوت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز