خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس و مس کرمان؛ صدرنشین علیه نارنجی پوشان در غیاب یحیی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۷۵

شاگردان فرزاد حسین خانی در غیاب یحیی گل محمدی مقابل پرسپولیس قرار می گیرند.

به گزار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 7 امروز در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان مس کرمان است. این بازی در ورزشگاه آزادی  و با قضاوت عباس راکی برگزار می‌شود. این بازی قضاوت بین صدرنشین و یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر است. نارنجی پوشان بعد از 9 سال به مصاف سرخ‌پوشان می‌روند. با این  اوصاف هر دو تیم انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند. به همین بهانه شرایط هر دو تیم را بررسی می‌کنیم:

پرسپولیس:

سرخ‌پوشان در 5 هفته اخیر لیگ برتر 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کردند. آنها با 21 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.شاگردان گل محمدی در آخرین بازی خود به مصاف ملوان رفتند که با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. پرسپولیس با نفرات کامل مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد، با این وجود یحیی گل محمدی به دلیل ابتلا به کرونا در این مسابقه غایب است. شاگردان گل محمدی  که در 3 مسابقه از 5 مصاف هفته‌های گذشته برنده خارج شدند، تنها با یک اختلاف یک گل برنده شدند. احتمال دارد در این بازی شیخ دیاباته هم به میدان برود و جدی‌تر تست شود. 

مس کرمان:

نارنجی‌پوشان در بازگشت دوباره به لیگ برتر به دنبال بقا هستند. شاکله نارنجی پوشان را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهد. شاگردان حسین‌خانی تا پایان هفته دهم با 9 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.  نماینده کرمان در لیگ برتر هفته گذشته صنعت نفت را شکست داد و از این حیث بازی حساس را با پیروزی پشت سر گذاشت. آنها در 5 هفته اخیر 2 تساوی، 2 شکست و یک پیروزی کسب کردند. لاله‌های نارنجی با انتشار بیانیه‌ای پیش از  بازی پرسپولیس اعلام کردند که متخصص آزار پرستاره‌ها هستند. چرا که معتقدند مقابل گل‌گهر، فولاد و استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و آنها را به دردسر انداختند. محمد قاسمی نژاد، حسین دوستدار به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند ضمن اینکه کادر فنی مس مهرداد آوخ، میلاد پورصف‌شکن، عیسی پرتو و محمدامین اسدی کنار گذاشته شدند. با این شرایط بازیکن سابق پرسپولیس امکان تقابل با تیم سابقش را از دست داد.

تاریخچه بازی: 

آخرین تقابل دو تیم به آذر ماه سال 1392 باز می گردد که سرخپوشان در کرمان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شدند. در 5 تقابل دو تیم 2 پیروزی سهم پرسپولیس، 2 تساوی و یک برد برای مس کرمان ثبت شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز