خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۷؛

لوکا و کرانچار به تساوی رضایت دادند / نتیجه بی‌حاصل در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۸۶

مس کرمان با این تساوی ۱۹ امتیازی شد تا همچنان تیم قعرنشین جدول لیگ ۱۶ تیمی برتر باشد. سپاهان اصفهان نیز با این تساوی ۴۷ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام علی کرمان تیم‌های مس و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در این دیدار اگرچه دو تیم فرصت‌های مناسبی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی قفل دروازه‌ها همچنان بسته مانده تا لوکا بوناچیچ و کرانچار در پایان این دیدار فقط یک امتیاز را به اندوخته‌های تیم خود اضافه کنند که هیچ سودی برای تیم های تحت هدایت‌شان ندارد.

در پایان این دیدار مس کرمان با این تساوی ۱۹ امتیازی شد تا همچنان تیم قعرنشین جدول لیگ ۱۶ تیمی برتر باشد. سپاهان اصفهان نیز با این تساوی ۴۷ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

در آخرین دیدار این هفته فردا تیم صبای قم در این شهر از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد که برنامه این بازی به این شرح است:

جمعه ۲ اسفند

صبای قم - پرسپولیس، ساعت ۱۶:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز