خبرگزاری کار ایران

پورقاز: گلم تمرین شده بود/ در جام حذفی با استراتژی الهامی پیش می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۳۶۴

کاپیتان تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش در جام حذفی با استراتژی الهامی پیش می‌رود چرا که وی قبلاً سابقه قهرمانی جام حذفی را داشته است.

به گزارش ایلنا، عزت پورقاز بعد از بازی هوادار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، درباره صحنه مشکوک به خطای هند بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه این تیم اظهار داشت: از صحنه دور بودم و ندیدم. قطعاً کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

وی درباره گلزنی خود عنوان کرد: در طول هفته روی این گل کار کرده بودیم و خدا را شکر این افتخار نصیب من شد که گل بزنم.

مدافع تیم فوتبال هوادار در مورد اهداف تیمش در فصل بیست و دوم لیگ برتر تصریح کرد: اگر خودتان دیده باشید بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم و به غیر از یکی دو بازی می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. جایگاه‌‌مان باید بالاتر از این بود، ولی فوتبال است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

پورقاز راجع به دیدار هوادار با چادرملو اردکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم گفت: در این بازی با استراتژی ساکت الهامی پیش می‌رویم. الهامی در چند سال اخیر دو قهرمانی جام حذفی گرفته است و برنامه‌ریزی خاصی برای این رقابت‌ها دارد.

وی درباره تمایل ساکت الهامی برای استفاده از بازیکنان جوان نیز تأکید کرد: بازیکنان جوان آینده فوتبال ما هستند و کادر فنی به خوبی با آنها کار می‌کند و قطعاً در آینده بیشتر از همیشه می‌شنوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز