خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار یک- ذوب‌آهن صفر؛ برد اقتصادی با «عزت»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۳۳۵

شاگردان الهامی، ذوب‌آهن را با شکست بدرقه کردند.

به گزارش ایلنا، از ساعت 14 امروز و در هفته پانزدهم لیگ برتر هوادار در ورزشگاه قوامین میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. اگر چه نیمه اول بازی جذابی در پیش نبود و بدون حضور هواداران سکوت ورزشگاه را فرا گرفته بود، اما هوادار توانست روی ضربه کرنر و تجربه کاپیتان خود برنده راهی رختکن شود. تک گل هوادار را عزت الله پورقاز در دقیقه 2+45 به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم تلاش‌های دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و همان نتیجه نیمه اول به جا ماند. با این اوصاف هوادار 17 امتیازی شد.

ویدیو گل اول هوادار مقابل ذوب‌آهن:

 الهامی و تارتار بازیکنان خود را با ترکیب زیر راهی میدان کردند:

هوادار تهران: 

امیر حسین پورمحمد،عزت پورقاز،صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهرروزی طلب، بابک مرادی، محمدرضا خالد آبادی، مهدی عبدی، نیما انتظاری، محمد مهدی مهدی‌خانی، محمد چهارمحالی.

ذوب‌آهن اصفهان:

پارسا جعفری، سید محمد قریشی ، نادر محمدی،آرمان اکوان، امیر حسین جدی، امیرحسین صدقی، صادق صادقی ،محمد سلطانی مهر، محمدامین درویشی، محمد حسین اسلامی ، محمدرضا سلیمانی.

تیم داوری:

داور: وحید زمانی، کمک‌ها: سید یعقوب حجتی، هیوا بهمنی، داور چهارم: حامد سیری/ ناظر داوری: رضا سخندان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز