خبرگزاری کار ایران

الهامی: داوری بنیادی‌فر امسال فوق‌العاده بود/ بارندگی اجازه نداد در خدمت هواداران نساجی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۵۲

سرمربی تیم فوتبال هوادار به تمجید از داور مسابقه پرداخت.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، در نشست خبری پس از بازی هوادار  با نساجی اظهار داشت: می‌دانم در این هوای سرد حضور داشتید و از شما تشکر می‌کنم. خسته نباشید می‌گویم به دو تیم. بازی سراسر فیزیکی بود و زمین اجازه بازی با آن شرایطی که می‌خواستیم را نمی‌داد. خسته نباشید می‌گویم به تیم خوب نساجی. بازی خیلی خوبی بود، در نیمه اول تیم برتر میدان ودیم اما از دقیقه ۵۵ احساسی عقب نشستیم و تیم نساجی تا زمانی که گل را بزند از ما بهتر بود اما با تعویض‌هایی که کردیم بعد از دقیقه ۷۵ بازی را دوباره در اختیار داشتیم. هر دو تیم می‌توانستند برنده یا بازنده بازی باشند.

سرمربی هوادار در مورد قضاوت موعود بنیادی‌فر گفت: به گروه داوری یک خسته نباشید جانانه می‌گویم که فوق العاده بودند. امسال آقا موعود و تیم‌شان فوق العاده بوده‌اند. امروز ثابت کرد که شایستگی‌اش را دارد و می‌تواند رقابت‌های جهانی و آسیایی را قضاوت کند.

او در مورد بازیکنان جوان تیمش گفت: یک رکوردی الان تیم هوادار دارد؛ در این بازی یکی از بازیکن جوان ما هشتمین نفر بود که برای اولین بار بازی می‌کند و همه آنها زیر ۲۱ سال هستند. سعید سحرخیزان و فرهاد زاوشی جوانان هستند. خالد آبادی که ۲۰سالش است، امروز جلوی تیم خوب نساجی در دروازه بود. نساجی تیم باتجربه و باثباتی است و این را مدیون آقای حدادیان و مجموعه‌شان است.

الهامی ادامه داد: خیلی دوست داشتم بارندگی نباشد و این بازی با تماشاگران خونگرم نساجی برگزار شود اما در دور برگشت اگر خدا عمری داد در خدمت‌شان خواهیم بود. 

او در مورد بازی دادن به گلر جوان تیمش و سایر بازیکنان جوان اضافه کرد: از آقای فنایی بابت تصمیمش تشکر می‌کنم بابت تصمیم خوبی که گرفت و خالد آبادی را برای بازی انتخاب کرد، نه اینکه بقیه گلرها بد باشند اما من هم استقبال کردم. فرهاد زاوشی، ایمان غلامی، محمد حسینی هم در این بازی حضور داشتند و از آنها خیلی راضی‌ام و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم اما باید بدانند این اول راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز