خبرگزاری کار ایران

سفیدچقایی: برای هر بازیکنی همکاری با الهامی لازم است/ باشگاه هوادار به همه تعهداتش عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۶۰

بازیکن تیم فوتبال هوادار معتقد است همکاری با الهامی در جوانی برای او خیلی موثر بوده و هر بازیکنی در لیگ ایران به چنین همکاری نیاز دارد.

محسن سفید چقایی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال هوادار بعد از یازده هفته لیگ برتر، اظهار داشت: تیم ما با وجود بودجه کمی که هزینه کرده، انصافاً بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد. در چند بازی واقعاً بدشانسی همراه ما بود و گرنه می‌توانستیم برنده باشیم. برای مثال در نیمه دوم بازی استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم یا بازی مس رفسنجان که می‌توانست نتیجه طور دیگری باشد. طبق آمار در اکثر بازی‌ها مالکیت توپ بیشتر در اختیار تیم ما بوده است.

وی افزود: بازی مس کرمان واقعاً سخت بود، چرا که آنها تلاش زیادی می‌کنند و به خاطر جوانی انرژی زیادی دارند. آقا ساکت گفت اگر قصد  داریم پیروز باشیم باید بیشتر از آنها تلاش کنیم. واقعاً بیشتر از آنها دویدیم وتلاش کردیم و در کرمان برنده شدیم. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره همکاری با ساکت الهامی گفت: همکاری با ایشان خیلی شیرین است. از لحاظ فردی، تیمی  و... خیلی مهارت دارد. هر بازیکنی با الهامی کار کند چرا که موارد زیادی یاد می‌گیرد.خوشحالم که در این سن با الهامی همکاری کردم و برای ادامه فوتبالم موارد زیادی یاد گرفتم. 

سفیدچقایی درباره وقفه لیگ برتر عنوان کرد: وقفه لیگ برتر برای ما تیم ما خوب است و آقای الهامی قصد دارند موارد جدیدی را در تمرینات تست کنند. 

وی درباره اعتماد الهامی به جوانان و کم توجهی به بازیکنان جوان در لیگ برتر، تصریح کرد: در 8 بازی فیکس بازی کردم و 3 بازیکن تعویضی بودم. با اینکه از لیگ یک به لیگ برتر آمدم اما الهامی به بازیکن جوانی مانند من اعتماد کرد. من هم کم نگذاشتم در تمرینات پیش فصل و طول فصل با بیشتر توان در خدمت تیم بودم.

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: اگر چه باشگاه ما به نسبت خیلی باشگاه‌ها منطقی‌تر هزینه می‌کند اما تا حالا به همه تعهداتش عمل کرده است. انصافاً سر زمان مقرر پول یا پاداش به حساب بازیکنان واریز می‌شود. از این بابت باید قدردانی کنم. تا کنون 40 درصد دریافتی داشتیم که نسبت به خیلی باشگاه‌ها بهتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز