خبرگزاری کار ایران

سکوت انریکه پس از پایان همکاری با تیم ملی اسپانیا شکست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۶۱

انریکه پس از اخراج اسپانیا به دنبال چالش جدیدی در سطح باشگاهی است.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، روز دوشنبه پس از پایان دوره چهار ساله سرمربیگری در تیم ملی گفت آماده چالش جدیدی است و امیدوار است که به دوران خود در سطح باشگاهی ادامه دهد.

لوئیس انریکه روز پنجشنبه پس از شکست اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی، اخراج شد و لوئیس د لا فوئنته، سرمربی زیر 21 سال این کشور به عنوان جانشین او معرفی شد.

لوئیس انریکه در مصاحبه ای با توئیچ با ایبای، چهره مشهور اینترنتی گفت: "می‌خواهم مربیگری کنم، می‌بینم که می‌خواهم وظیفه یک باشگاه را به عهده بگیرم و بتوانم با ظرافت و دقت بیشتری آنچه را که در تیم ملی انجام نداده ام توسعه دهم. (اما) احتمالاً منتظر فصل بعد خواهم بود. امروز صبح به من گفتند که برای یک مسابقه دوچرخه سواری کوهستان ثبت نام کرده‌ام که قرار است با برادرم آن را انجام دهم."

لوئیس انریکه اضافه کرد که پس از یورو 2020 که در سال 2021 به دلیل بیماری همه گیر کووید-19 برگزار شد، به او پیشنهاد شد که قرارداد خود را با اسپانیا تمدید کند، زمانی که اسپانیا در ضربات پنالتی توسط ایتالیا حذف شد اما او نپذیرفت.

او گفت: «من گفتم بهترین کار این است که جام جهانی را (اول) به پایان برسانم. من فکر می‌کنم منطقی‌تر بود. (در غیر این صورت) آن‌ها شما را قبل از یک رویداد بزرگ به عنوان یک تقویت تمدید می‌کنند، اما اگر اشتباه پیش برود، باید برای شما جبران کنند. در اینجا آن‌ها به سادگی (باید) به من بگویند که قرار نیست تمدید کنم و قرارداد تمام شده است. فکر می‌کردم باید (در مورد آینده‌ام) تصمیم بگیرم، اما حتی نیازی به آن نداشتم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز