خبرگزاری کار ایران

فقط تیکی تاکا؟ اینطور قهرمان نمی‌شوی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۷۳

تیم ملی فوتبال اسپانیا در حالی از جام کنار رفت که برابر مراکش تنها مالکیت توپ را در اختیار داشت.

به گزارش ایلنا، اسپانیا به قهرمانی در جام جهانی 2022 امیدوار بود، اما آنها در همان مرحله‌ای که در سال 2018 حذف شده بودند، دقیقاً به همان شیوه و در ضربات پنالتی شکست خوردند و از جام کنار رفتند.  این بار لاروخا پس از 90 دقیقه بدون گل و سپس 120 دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه 3-صفر مغلوب مراکش شد.

از روزی که لوئیز انریکه لیست نهایی تیم ملی را برای جام جهانی اعلام کرد، انتقادات زیادی به آن وارد شد. لیستی با بازیکنان جوان و جویای نام و بازیکنان کهنه‌کاری که در هیچ باشگاهی ستاره به حساب نمی‌آمدند. در واقع اسپانیا بدون هیچ ستاره‌ای انتظار داشت که قهرمان شود. معلوم نیست تا چه زمانی اسپانیا می‌خواهد با تاکتیک مالکیت توپ به مصاف حریفان برود اما به نظر می‌رسد تیکی تاکا خیلی وقت است که منسوخ شده است.

انریکه در بازی مقابل مراکش هیچ چیز جز مالکیت نداشت و بازیکنانی که برای تعویض به کنار خط می‌‌آمدند هیچ کدام نشان‌دهنده چهره قهرمان بازی را نداشتند و در نهایت بدون اینکه هیچ یک از بازیکنان موفق به گلزنی شوند، اسپانیا پنالتی‌ها را واگذار کرد و به خانه بازگشت.

 این باخت به نوعی شاید پایان همکاری انریکه و لاروخا نیز باشد. ناکامی‌های پیاپی اسپانیا نشان داده که نه تنها این تیم به تغییر نسل نیاز دارد بلکه باید به طور کامل بی‌خیال تیکی تاکای منقرض شده نیز بشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز