خبرگزاری کار ایران

مهم حل مشکل وریا بود

گرشاسبی: تا فولاد می‌خواهد جان بگیرد، برایش داستان درست می‌کنند/ گردان مشکل مالیاتی داشت/ مدارک تصادف پاتوسی را به کمیته انضباطی باشگاه دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۰۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید تا تیم فوتبالش می‌خواهد جان بگیرد ماجرایی برایش درست می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ابتدای فصل آماده‌سازی مناسب به همراه جذب بازیکنان بزرگ نظیر اشکان دژاگه، وریا غفوری، علی قربانی و مجید علیاری و کریستوفر کنت داشته است. با این حال نتایج دلخواه شاگردان نکونام پیش نرفت. آنها برای جبران نتایج هفته‌های اخیر همدل شدند و در وقفه لیگ برتر اردوی خارجی برگزار کردند. در همین رابطه حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط تیم به صحبت پرداخت:

*چرا شهاب گردان نتوانست فولاد را در اردوی امارات همراهی کند؟

  شهاب گردان مشکل مالیاتی داشت به همین دلیل نتوانست در اردوی تیم حاضر شود.

*بحث غیبت پاتوسی در اردوی تیم که گویا تصادف کرده. آیا آسیب دیدگی او جدی است و مدارکش مورد تایید باشگاه فولاد است؟

 مدارک او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه فولاد خوزستان قرار دادیم تا بررسی کنند و ببینند داستان چه بوده است. آسیب جدی ندیده اما بخشی از سرش دچار پارگی جزیی شده و بخشی از انگشتش زخمی شده است. 

*آخرین وضعیت مصدومیت مجید علیاری به کجا رسید؟

علیاری یک مقدار کشیدگی دارد.

*در حالی که تیم ملی از جام جهانی حذف شد، دوباره نام جواد نکونام به عنوان گزینه هدایت تیم ملی و کی‌روش مدیر فنی مطرح شده است. نظرتان در این باره چیست؟

قبلاً باشگاه ما نظر خودش را اعلام کرده است. تا تیم می‌خواهد جان بگیرد یک داستانی برایش درست می‌کنند. امیدوارم هر چه خیر است برای باشگاه فولاد اتفاق بیافتد. 

*با وجود شرایطی که بعضی تیمها مانند سرخابی‌ه نتوانستند اردوی خارجی برگزار کنند، فولاد به اردوی امارات رفت. این اردو به درخواست کادرفنی برگزار شد؟ 

با توجه به برنامه هایی که آقای نکونام داده بود و این اردو را اعلام کرد که مورد نیاز است. برای شروع دوباره لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به این موضوع نیاز داشتیم. درخواست نکونام بود و ما پیگیر شدیم و خوشبختانه توانستیم برگزار کنیم. قرار است سه بازی تدارکاتی انجام دهیم.

*چه زمانی اردوی تیم به پایان می رسد؟

اردوی تیم در دربی شنبه(19 آذر ماه) به پایان می‌رسد.

*مشکل وریا غفوری با پیگیری شما حل شد اما یکسری قصد داشتند این موضوع را به نام خودشان بزنند. 

شکر خدا با پیگیری حل شد، حالا به نام هر کسی باشد.

*به عنوان مدیر عامل یکی از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری، نظرتان پیرامون نتایج تیم ملی در جام جهانی 2022 چیست؟

خیلی در این بحث‌ها ورود  نمی‌کنیم چرا که فدراسیون در این خصوص تصمیم گیرنده است و آنها باید نظراتشان را اعلام کنند. 

*حالا اگر بخواهید به عنوان یک ایرانی نظرتان را درباره تیم ملی بگویید. چطور؟

عملکرد که خیلی راضی کننده نبود و می‌توانست برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. منتهی یکسری حواشی اطراف تیم وجود داشت همین موضوع باعث شد روی نتایج تیم تاثیر بگذارد.

گفتگو: از وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز