خبرگزاری کار ایران

گزارش: آشنایی با چهار مهره حیاتی آمریکا برابر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۴۴

با چهار بازیکن تیم ملی آمریکا که باید در بازی امشب به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود آشنا می‌شوید.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی ایران و آمریکا از ساعت 22:30 امشب در چارچوب دیدار آخر دور گروهی مسابقات، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در تکراری است بر "بازی قرن" که در سال 1998 برگزار شد. دومین بازی قرن جام‌جهانی اما به فاصله 24 سال از دیدار قبلی، امشب در شرایطی برگزار خواهد شد که هر دو تیم حاضر در این بازی شانس صعود دارند.

تیم ملی آمریکا، بسیار تیم جوانی است و یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این تیم که آن‌ها را از دیگر تیم‌های شرکت کننده متمایز می‌کند، روحیه و انرژی است که از همین میانگین سنی پایین و جوان بودن ترکیب، حاصل می‌شود. آمریکایی‌ها با جوان‌گرایی که سرمربی آن‌ها، گرگ برهالتر، در دستور کار قرار داده، بسیار تیم بهتری نسبت به دوره‌های قبلی شده‌اند. آمریکا که دوره آینده یکی از کشورهای میزبان، در کنار مکزیک و کانادا است، با سرمایه‌گزاری که این دوره روی بازیکنان جوان خود انجام داده، می‌تواند در دوره بعدی که سال 2026 برگزار خواهد شد و خود نیز یکی از میزبانان آن است، نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کند.

به مناسبت دیدار آخر آمریکا با ایران، نگاهی به بهترین بازیکنان آمریکا در دو دیدار قبلی خود مقابل ولز و انگلیس انداخته‌ایم:

مت ترنر: انتخاب شماره یک برهالتر و دروازه‌بان باشگاه آرسنال، که در این جام‌جهانی به زک استفن، سنگربان سیتی ترجیح داده شد. ترنر در دو دیدار قبلی یانکی‌ها نمرات خوبی از منتقدان گرفت و با میانگین نمره 7.7 بهترین بازیکن کشورش لقب گرفته.
 

تایلر آدامز: کاپیتان آمریکا در این تورنمنت که یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ جام‌جهانی نیز هست، با بازی‌ها چشم‌نواز خود در میانه میدان، برای یانکی‌ها به شکلی با تجربه میدان‌داری کرده و میانگین نمره 7.4 را از منتقدان دریافت کرده، تا دیگر بازیکن کلیدی آمریکا باشد.

آنتونی رابینسون: یکی از بازیکنانی که به شگفتی در ترکیب آمریکا تبدیل شده؛ رابینسون در پست دفاع چپ، چه در حمله و چه در دفاع یک مهره کارآمد برای برهالتر بوده و در دو بازی مقابل انگلیس و ولز، میانگین نمره خوب 7.55 را از کارشناسان دریافت کرده است.

کریستین پولیسیچ: فوق‌ستاره یانکی‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. پولیسیچ بازیکن چلسی، فصل معمولی را پشت سر می‌گذارد، اما با بازی‌های خوبی که در جام‌جهانی تا به این لحظه انجام داده است، فصل معمولی خود را بهتر کرده است. ستاره امریکایی در دو بازی اول خود میانگین نمره 7.25 را از کارشناسان گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز