خبرگزاری کار ایران

یک کشور پشت شماست!

تماس تلفنی بایدن با تیم ملی ایالات متحده امریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۲۸

رئیس جمهوری آمریکا، جو بایدن در تماس تلفنی، پیش از بازی اول آمریکا در جام‌جهانی، به بازیکنان این کشور روحیه داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آمریکا هم‌گروه ایران در جام‌جهانی 2022 قطر، امروز اولین بازی دور گروهی خود را مقابل ولز انجام خواهد داد. از این رو، جو بایدن در تماسی تلفنی، با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی آمریکا صحبت کرد.

بایدن صحبت خود را با شوخی با سرمربی شروع کرد:

مربی، من رو در ترکیب قرار بده، آماده‌ام که بازی کنم!

بایدن ادامه داد:

بچه‌ها، من می‌دانم که شما تیم ضعیف‌تری نسبت به باقی هم‌گروهی‌های خود هستید، ولی بگذارید به شما یادآوری کنم که شما در تیم خود بعضی از بهترین بازیکنان جهان را دارید. می‌دانم که شما تمام تلاش خود را خواهید کرد و از جان و دل مایه خواهید گذاشت. برید و همه جهان را با درخشش خود، شوکه کنید.

رئیس جمهور آمریکا افزود:

به هم اعتماد داشته باشید و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. برای تیم ملی خود، هم‌تیمی‌های خود و خانواده‌تان که همگی از شما حمایت می‌کنند، بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارید. تمام کشور امریکا هوادار شماست.

بایدن در انتها گفت:

دوست داشتم الان کنار شما می‌بودم و این مکالمه را حضوری به شما می‌گفتم؛ واقعا دوست داشتم کنار شما می‌بودم. بروید و با جان و دل بازی کنید. می‌دانم که این کار را خواهید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز