خبرگزاری کار ایران

نادری: لیگ باعث شد با آمادگی کامل به رقابت‌های بین قاره‌ای برویم/ برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۱۳

سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: برنامه خوبی برای مرحله مقدماتی جام جهانی داریم، از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که آمادگی تیم را حفظ خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی نادری در خصوص بازی‌های بین قاره‌ای فوتبال ساحلی اظهار داشت:بازی‌های بین قاره‌ای، بازی‌های بسیار مهمی است. به لحاظ حضور بهترین‌های هر قاره در این رقابت‌ها، بعد از جام جهانی جزو رقابت‌هایی بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می‌رود. با توجه به برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی قبل از حضور در این دوره از رقابت‌ها باعث شد تا بازیکنان تیم ملی در شرایط آمادگی بسیار خوبی وارد اردو شوند و پا به این مسابقات بگذارند. بازی‌های تدارکاتی و اردوهایی هم که داشتیم بسیار خوب بودند و در بهترین شرایط برای تیم ملی برگزار شدند. همه این شرایط دست به دست هم داد تا شکر خدا نتیجه خوبی در این رقابت‌ها بگیریم و قهرمان شویم. 

وی در خصوص بازیکنان تیم ملی 2 بازیکن برتر ایران که در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود یعنی 12 بازیکن عالی دارد و بهترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها در تیم ملی حضور داشتند. این بازیکنان شرایط خوبی را رقم زدند و نتیجه خوبی را هم کسب کردیم . این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و باید شرایطی که تمرین می‌کنند در خور شأن این بازیکنان باشد. نمی‌گویم شرایط بد است ولی می‌تواند بهتر از این هم باشد. اگر این بازیکنان از نظر مالی و اقتصادی بیشتر  مورد توجه قرار بگیرند در کمال آرامش و به دور از هر موضوعی تمرین می‌کنند و می‌توانند عملکرد بهتری را داشته باشند و نتایج خوبی را رقم زنند.

نادری در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی پس از اتمام لیگ برتر فوتبال ساحلی، عنوان کرد: ما یک تقویمی را به همراه کمیته فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال آماده کردیم که در آن برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای آینده فوتبال ساحلی انجام دادیم. از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که باعث می‌شود روند آمادگی تیم ملی حفظ شود تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و حضور پر قدرتی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی داشته باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز