خبرگزاری کار ایران

نادری: جوانان تیم ملی نمایش خوبی مقابل لبنان داشتند

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: در بازی امروز برابر لبنان همانند بازی دیروز به ارزیابی بازیکنان جوان می‌پردازیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی نادری در ابتدا گفت: روزگذشته بازی بسیار خوبی برابر لبنان داشتیم و فضای خیلی خوبی را برای جوانان دعوت شده به اردوی تیم ملی در بندرعباس ایجاد کردیم. در واقع از این دو بازی دوستانه که به درخواست تیم ملی لبنان انجام می‌شود، نهایت بهره را برای کسب تجربه بازیکنان در بازی‌های بین المللی می‌بریم. 

وی ‌ادامه داد: روز گذشته نیز در راستای سیاست رشد و ارتقای جوانان در بیشتر دقایق بازی از بازیکنان کم تجربه استفاده کردیم که نمایش بسیار خوبی ارائه کردند. البته دقایقی از بازی جهت رعایت آداب میزبانی بازیکنان باتجربه و شناخته شده را به میدان فرستادیم و بطور کلی به اهداف خودمان از بازی اول که کسب پیروزی هم بخش کوچکی از آن بود، رسیدیم.

مربی تیم ملی تاکید : در واقع برای این دو بازی دوستانه مقابل لبنان ۱۷ نفر را به اردوی تیم ملی در بندرعباس دعوت و آنها را در قالب دو تیم تقسیم کردیم. باتوجه به اینکه بازیکنان جوان تعداد بیشتری از اسامی دعوت شده‌ها را به خود اختصاص داده، بنابراین شاخه اصلی دو‌ تیمی که برای دو بازی دوستانه درنظر گرفتیم را جوانان تشکیل داده‌اند و تعدادی از بازیکنان با تجربه را در بازی اول و تعداد دیگری را در بازی امروز‌ به زمین می‌فرستیم.

نادری در پایان گفت: امروز هم دومین بازی خود برابر لبنان را برگزار می‌کنیم و پس از بازی به همراه تیمی که به استراحت پرداخته آخرین تمرین خود در اردوی بندرعباس را برگزار می‌کنیم. بدون شک تیم ملی‌ در روندی رو به جلو در حال حرکت است و همه تمرکزمان روی رفع نقاط ضعف و حفظ نقاط قوت تیم قرار دارد.

کد خبر : ۴۴۲۷۸۷