خبرگزاری کار ایران

اشکش در مقایسه با مربیان بزرگ چیزی کم ندارد

حمودی: مسئولین فوتبال استان نگاه ویژه تری به استقلال ملاثانی داشته باشند.

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۳۵

علی حمودی کاپیتان با تجربه استقلال ملاثانی از کم لطفی ها در حق این تیم گفت و عنوان کرد حق تیمی که 31 هفته نباخته، دست کم یک ورزشگاه خانگی برای انجام بازیست.

علی حمودی بازیکن مطرح سال های نه چندان دور لیگ برتر که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و تراکتور را نیز دارد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط تیم امسالش استقلال ملاثانی گفت: تیم مظلوم و محرومی داریم. بازیکنان با غیرتی داریم که با تمام مشکلات در زمین بهترین ها را رقم می زنند. امیدوارم این نتیجه های خوب ادامه دار باشد تا دل طرفداران خون گرم تیممان را شاد کنیم.

وی در رابطه با رکورد 31 بازی بدون شکست تیمشان گفت: اعداد و رکورد ها برای شکستن بوجود می آیند و فقط باعث یاد آوری خاطرات تلخ یا شیرین می شوند. لطف خدا تلاش کادر فنی و غیرت بازیکنان بوده که از یک تیم محروم و بی بضاعت، یک رکورد دار ساخته است. اما ادامه دار بودن این موفقیت ها ارزش بیشتری دارد؛ ما همه تلاشمان را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم اما واقعا بدون حمایت های لازم امکان پذیر نیست.

مدافع با تجربه استقلال ملاثانی درباره شرایط مالی و اوضاع این تیم پیش از دیدار با خیبر گفت: شرایط دو تیم واقعا قابل مقایسه نیست. ما از نظر تخصیص بودجه خیلی ضعیف تر از حریف هستیم. از آقای علاقه بند تشکر می کنیم که با جان و دل برای بچه ها زحمت می کشند اما به تنهایی نمی شود یک مجموعه را اداره کرد. هیچ حمایت خاصی از تیم ما انجام نمی شود و هیچ تزریق مالی خوبی  نداشتیم.

حمودی: مسئولین فوتبال استان نگاه ویژه تری به استقلال ملاثانی داشته باشند.

حمودی در رابطه با بازی زیر نظر یک مربی جوان به نام ابراهیم اشکش گفت: پیش از اینکه به این تیم بیایم، می دانستم استقلال ملاثانی چه تیم سخت کوش و جنگنده ایست. من با مربیان خیلی زیاد و پر افتخاری کار کردم و به جرئت می گویم ابراهیم اشکش دست کمی از آن ها ندارد. تیم ما خیلی خوب می داند که از هر بازی چه چیزی می خواهد. شرح وظایف و توجیه همه بازیکنان کمک می کند تا بازی کردن برای سربازان استقلال ملاثانی لذت بخش باشد. شاید اگر آقای اشکش تمرکزش فقط روی مباحث فنی باشد و برای حل کردن هزار و یک مشکل تیم خودش وارد گود نشود، از نظر کیفیتی به مراتب تیم بهتری هم باشیم اما چه کنیم که مشکلات استقلال ملاثانی یکی دوتا نیست و باید صبور باشیم تا با همت دوستان شرایط مساعد شود.

وی درباره وعده های مدیران تا پیش از تعطیلات پیش رو در رابطه با مسائل مالی خاطر نشان کرد: به ما قول دادند که تا پایان هفته چهاردهم دریافتی های قابل توجهی داشته باشیم. فعلا که ما چیز خاصی ندیدیم و اوضاع نسبت به گذشته تفاوتی نکرده اما امیدواریم مسئولین فوتبال خوزستان نگاهی ویژه به تیم استقلال ملاثانی داشته باشند. به هر حال ما پرچم دار فوتبال خوزستان هستیم و در شان ما نیست که مدام از دغدغه های مالی گلایه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز