خبرگزاری کار ایران

پارس جم و انتظار تا ثانیه آخر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۹۱

پارس جنوبی جم طبق برنامه میزبان تیمی خواهد بود که ادامه حضورش در مسابقات در هاله ای از ابهام است.

به گزارش ایلنا، تیم پارس جنوبی جم که دو هفته متوالی موفق شد با شکست حریفان خودش را به جمع مدعیان نزدیک کند این بار باید منتظر تعیین تکلیف تیمی باشد که نا مشخص ترین وضعیت ممکن را دارد.

امید وحدت که خیلی زود با فرو رفتن در مشکلات بعنوان گزینه اصلی سقوط به لیگ دو، خیال خیلی ها را راحت کرد اکنون بعد از دو هفته فرجه خواهی از سازمان لیگ برای تغییر و بهبود شرایط هیچ اقدامی صورت نداده تا ادامه حضورش در مسابقات یک فرضیه محال باشد. پارس که حساب ویژه ای روی تفاضل گل این مسابقه باز کرده، اصلا دوست ندارد با خبر عدم برگزاری این دیدار مواجه شود؛ چرا که شاگردان رزاقی راد اردوی تهران را بخاطر این مسابقه به مقصد جم ترک کردند و شاید لغو این دیدار ضربه بزرگی به زنبور ها وارد کند.

پارس هم اکنون با 18 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و این سه امتیاز که در صورت برگزاری بازی می تواند همراه با تفاضل گل جالب توجهی هم همراه شود، کمک زیادی می کند تا تیم تحت هدایت رزاقی راد خودش را به خوبی برای تقابل هفته آتی برابر استقلال ملاثانی آماده کند.

قرار است دیدار تیم های پارس جنوبی جم و امید وحدت روز یکشنبه ساعت 15 برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز