خبرگزاری کار ایران

یا ببرید یا بروید؛

اتمام حجت پورموسوی با شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۳۴

استقلال خوزستان در حالی میزبان چوکا خواهد بود که اولتیماتوم سه هفته ای پورموسوی به شاگردانش حسابی کار را برای تالشی ها سخت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،  تیم مدعی استقلال خوزستان که روزگاری نه چندان دور بعنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا حضور داشت، حال با کسب نتایج معمولی حسابی صدای اعتراض علاقه مندان به این تیم را درآورده است. پورموسوی که در اواخر سال گذشته هدایت آبی های خوزستان را بر عهده گرفته بود، با خرید های بزرگ از استقلال یک تیم کهکشانی ساخت که همه کارشناسان و علاقه مندان این تیم را بخت اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر دانستند اما خب نتایجی که تا پایان هفته یازدهم رقم خورده، چهره ای از یک مدعی در وجود استقلال را نشان نمی دهد.

پورموسوی البته مدعی شده برخی بازیکنان نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند و شاید در نقل و انتقال زمستانی، استقلال دست خوش تغییراتی اساسی شود. اما چوکا تالش و صعود مجددش به لیگ دسته یک فقط چند هفته شادی را به قلعه عقاب ها هدیه داد و نتایج ضعیفی که حتی بعد از تغییر سرمربی هم ادامه دار بود، حسابی تالشی ها را نا امید کرده و مشکلات مالی عجیب و غریب این تیم حسابی طاقت بازیکنان را طاق کرده است. از سفر طولانی مدت با اتوبوس تا پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و تغییرات مدیریتی، مشکلاتی بوده که چوکا در چند هفته گذشته با آن دست و پنجه نرم می کند.

بازیکنان استقلال پس از شکست هفته گذشته مقابل شمس آذر با یک اولتیماتوم جدی از جانب سرمربی شان مواجه شدند. اظهارات پورموسوی مبنی بر کنار گذاشتن چند بازیکن که نتوانستند در حد توقع در هفته های اخیر ظاهر شوند، حسابی آبی پوشان را به شوک فرو برده و شاید دیدار برابر چوکا فرصت مناسبی باشد تا بتوانند یک بار دیگر اعتماد سرمربی شان را جلب کنند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و چوکا تالش روز یکشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد؛ ضمنا دیدار مذکور بصورت مستقیم از شبکه استانی خوزستان پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز