خبرگزاری کار ایران

آنقدر آماده هستم که فراموش کردم تازه از مصدومیت برگشتم

پورافراز: میخواهم خودم را یک بار دیگر به همه ثابت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۲۶

هافبک خلاق پارس جم از روند خوب تیمشان در دو هفته گذشته و همزمان با بازگشت او به میادین گفت و ابراز امیدواری کرد تا با درخشش در لباس پارس، بار دیگر توامندی هایش را به معرض دید بگذارد.

عرفان پورافراز بازیکن پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، پیش از دیدار تیمش مقابل امید وحدت گفت: قبل از هر چیز تاسف می خورم برای فوتبال خراسان که متاسفانه به این روز افتاده است. ما سعی می کنیم تمرکزمان را حفظ کنیم؛ اگر بازی برگزار شود برای یک برد پر گل آماده ایم و اگر این دیدار برگزار نشود باید مسئولین پاسخگو باشند که چرا این اتفاقات افتاده.

وی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، درباره بازگشت به ترکیب و کسب دو برد متوالی تیمش گفت: تلاش همه مجموعه است که یک تیم می تواند نتیجه بگیرد. ما خیلی تلاش می کنیم و انتقاداتی به تیم ما وارد می شود که واقعا منصفانه نیست. فراز و نشیب برای همه تیم ها اتفاق می افتد اما فقط آن هایی موفق می شوند که در روز های سخت از هم حمایت می کنند. آنقدر با انگیزه و سرحال هستم که اصلا به مصدومیت فکر نمی کنم. دوست دارم مهره تاثیر گذار تیمم باشم و بتوانم برای صعود پارس به لیگ برتر، هر چه در چنته دارم به کار بگیرم.

هافبک توانمند پارس در رابطه با شرایط فعلی تیمش اینطور توضیح داد: آقای رزاقی راد زحمات زیادی برای ما می کشند. در خیلی از بازی ها بد شانس بودیم که نتوانستیم برنده شویم اما کیفیت فوتبالی که تیم ما بازی می کند یک سر و گردن از لیگ یک بالا تر است. اینجا شرایط خوب است و برای موفقیت کمی حمایت بیشتر نیاز داریم. بازیکنان خوبی در کنار هم هستیم که همه برای یک هدف مشترک تلاش می کنیم. مطمئن باشید پارس جم یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ برتر است.

پورافراز درباره تجربه صعود به لیگ برتر و بازی در سطح اول فوتبال و البته مقایسه آن با لیگ یک گفت: همانطور که می دانید من چند فصل در لیگ برتر بازی می کردم و اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم به لیگ یک بیایم. خیلی زود توانستم با درخشش در یک نیم فصل کمک کنم تا یکی از تیم های تهرانی جواز حضور به لیگ برتر را کسب کند. انگیزه های فراوانی دارم تا یکبار دیگر طعم صعود به لیگ برتر را بچشم. پارس جم واقعا تیم شایسته ای است و امیدوارم آخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را در کنار طرفدارانمان برپا کنیم.

وی پیرامون مسائل و مشکلات پارس گفت: قطعا همه تیم ها مشکلات مختص خودشان را دارند. در تیم ما تنها بحث اذیت کننده به موقع نبودن دریافتی هاست. مطمئن هستیم که حق و حقوقمان را خواهیم گرفت اما شاید این دیر و زود شدن ها کمی تاثیرات منفی روی نتیجه گیری ما داشته باشد. البته هر آن چیز که هست درون خانواده ماست و بازیکنان خوب می دانند که فقط و فقط باید برای موفقیت تلاش و تمرکز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز