خبرگزاری کار ایران

تهدید کی‌روش؛ شجاع و کنعانی از جام جهانی خط می‌خورند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۵۱

2 مدافع ملی‌پوش با تهدید سرمربی تیم ملی و خطر از دست دادن جام جهانی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که 20 روز تا شروع جام جهانی 2022 قطر فاصله داریم و تیم‌های مختلف مشغول برنامه آماده‌سازی خود در این رقابت‌ها هستند، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی با مشکلی در خصوص در اختیار داشتن بازیکنان خود مواجه شده و عمده این مشکل طبق گفته خود او مربوط به شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان، دو مدافع میانی خود که در الاهلی قطر بازی می‌کنند می‌شود.

طبق صحبت‌های امروز کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی، در شرایطی که ملی‌پوشان دیگر کشورها که در لیگ قطر شاغل هستند مانند الجزایر، تونس و استرالیا این مجوز را کسب کردند که همراه تیم کشورشان باشند و با وجود اینکه کادر تیم ملی با مسئولان تیم الاهلی قطر مذاکرات لازم را داشت، این انتظار را داشتند که بدون مشکل در اختیار تیم ملی قرار بگیرند ولی ظاهراً آنها از قول خود برگشته و مجوز حضور در اردوی تیم ملی پیش از موعد قانونی را پیدا نکردند.

در همین رابطه کارلوس کی‌روش دقایقی قبل در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: «در حال حاضر که بازیکنان را در اختیار نداریم، بررسی وضعیت آنها سخت است و احتمالاً برخی از آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داد. برای مثال مشکلی با دو بازیکن مهم‌مان داریم که متاسفانه باشگاه الاهلی قطر این اجازه را نداد که بازیکنان با ما تمرین کنند. دو بازیکن مهم ما شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان ولی 5 هفته بدون برگزاری مسابقه فوتبال برای این بازیکنان سخت است که بخواهند در لیست باشند. باید فکر کنم در مورد این مجدداً. درک این مطلب سخت است برای ما چرا که ما رفتیم آنجا با باشگاه الاهلی قطر صحبت کردیم. تمام دیگر بازیکنان ملی پوشان لیگ قطر از الجزایر و تونس و استرالیا همه در اختیار کشورهایشان قرار گرفتند و به جز این دو بازیکن ما که به اجبار برگشتند.»

این یک تهدید جدی از سوی کارلوس کی‌روش است که اگر عملی شود اتفاق و تغییر مهمی در تیم ملی خواهد بود چرا که شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان دو بازیکن اصلی در پست دفاع میانی تیم ملی هستند و کنار رفتن آنها چالش جانشینی‌شان را هم برای سرمربی پرتغالی تیم ملی ایجاد خواهد کرد و باید دید این مشکل برطرف خواهد شد یا کی‌روش در چالش سخت تصمیم گیری در خصوص وضعیت آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز