خبرگزاری کار ایران

تورانیان: مقابل پرسپولیس می‌توانستیم مساوی کسب کنیم/ دعوت کی‌روش و لیست تیم ملی باعث دیده شدن فوتبالم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۳۲

بازیکن ملی پوش مس کرمان معتقد است حضور در لیست کی‌روش، حتی اگر خیلی از سوی دیگران مهم تلقی نشود، باعث رشد و دیده شدن فوتبالش می‌شود.

سامان تورانیان در گفتگو با ایلنا،  در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان بعد از پایان هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: با اینکه بازیهای خیلی خوبی به نمایش می‌گذاریم، شرایط تیم ملی خیلی خوب نیست. با اینکه در بازی آخر می‌توانستیم، حداقل امتیاز و مساوی را کسب کنیم اما متاسفانه بازنده از زمین خارج شدیم.

وی افزود: فرصت تعطیلات لیگ برتر برای ما خیلی خوب است و تیم می‌تواند برای افزایش آمادگی خودش از آن استفاده کند. احتمال دارد با صلاحدید کادرفنی چند بازیکن در تعطیلات به ما اضافه شوند. این شرایط به ما کمک می‌کند که بعد از تعطیلات اوضاع بهتری داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبا مس کرمان در خصوص اینکه آیا به عنوان یک بازیکن جوان در اولین فصل لیگ برتری‌اش فرصت کافی داشته است، تصریح کرد: بله راضی هستم و باید از کادر فنی تشکر کنم چرا که فرصت لازم را در اختیارم قرار دادند و  5 مسابقه به صورت فیکس بازی کردم. 

تورانیان در خصوص دعوت به تیم ملی از سوی کی‌روش به منظور پشتوانه‌سازی گفت: خوشحالم نام من بین 11 نفر بازیکن جوان و پایه فوتبال کشور است. وقتی آقای کی‌روش کسی را دعوت می‌کند حتی اگر موقت باشد باعث رشد و دیده شدن بهتر فوتبالم می‌شود. برای من که دهه هشتادی و در آستانه بیست و یک سالگی هستم، خیلی خوشحال کننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز