خبرگزاری کار ایران

ماتا: دوست داریم صدر جدول را نگه داریم / هیچ فشاری روی ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۷۱

مربی تیم استقلال تهران درباره دیدار فردا مقابل آلومینیوم در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، روی ماتا، مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: انتظار داریم بازی خیلی سختی را داشته باشیم. ۴ هفته است که تیم آلومینیوم نباخته و این تیم خوب بازی می‌کند. ما یک بازی خانگی در پیش داریم و دوست داریم صدرجدول را نگه داریم. یک بازی خوب را فردا شاهد خواهیم بود.

مربی استقلال درباره مشکل برابر تیم‌های تدافعی گفت: این تنها مشکل استقلال نیست و تیم‌های بزرگ این مشکل را مقابل تیم‌های دفاعی که در زمین خودشان جمع می‌شوند، دارند. این مشکلی نیست و ما روی این‌ها کار کردیم و تیم خودمان را بر حسب این مسائل چیده‌ایم. باید همانطور که قبلا بودیم، پیش برویم، گل بزنیم و بازی را ببریم.

ماتا درباره تاثیر برگزاری بازی بعد از رقبا بیان کرد:این قضیه برای ما فرقی ندارد. ما در هر بازی می‌خواهیم بازی را ببریم و باید کار خود را به درستی انجام دهیم. بعد از اینکه بازی خود را کردیم، به نتایج دیگر نگاه می‌کنیم. هنوز هفته‌های دیگری باقی مانده است و هیچ فشاری روی ما نیست. ما نیاز به سه امتیاز بازی داریم.

نظر ساپینتو درباره زمان دربی چیست؟ مربی استقلال در این باره عنوان کرد: کسی به من چیزی نگفته و من هم درباره این مساله اطلاعاتی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز