خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال: 20 سال پیش چنین چمنی در اروپا داشتیم / پنالتی واضح روی رضاوند اعلام نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۱۱

روی ماتا در غیاب ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، روی ماتا، مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از برتری مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: اول از همه بابت سه امتیاز خوشحالیم و می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم و اولین بار است که این تیم در رقابت ها شکست می خورد. خیلی مشکلات در خط دفاعشان برای ما ایجاد کردند. با نفرات زیاد دفاع می کردند و برای ما مشکل ساز شدند.

او ادامه داد: کیفیت هجومی ما در این بازی خوب نبود. یک تیم فقط با کیفیتش نتیجه نمی‌گیرد و باید با همه وجودش بازی کند. ما روی یک گل به خودی گل زدیم ولی اگر دفاع حریف این کار را نمی‌کرد دو بازیکن ما آنجا حضور داشتند. در فوتبال وقتی زیاد تلاش کنی می‌توانی فرصت برنده شدن داشته باشی.

مربی استقلال اضافه کرد: می‌خواهم یک چیز را بگویم. نه من و نه ساپنیتو دوست نداریم این را بگوییم. نباید اتفاق بیافتد. یک پنالتی خیلی واضح روی آرش اتفاق افتاد. دفاع وسط آن‌ها به جای توپ آرش را زد. این صحنه ها را بازبینی کنید. اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. این برد را به سرمربی تیم تقدیم می کنم که با ما نبودند روی نیمکت. ولی در طول هفته تلاش زیادی کرد که بازیکنان را آماده کند و مستحق این برد بود.

او درباره اعتراض ساپینتو به چمن گفت: من که چیزی نشنیدم. حالا که شما پرسیدید می‌گویم که چمن خیلی بلند بود و بازی را کند می‌کند. برای تیم‌هایی که کیفیت و سرعت دارند این چمن اذیت می‌کند. ۲۰ سال قبل این چمن را در اروپا داشتیم.

ماتا درمورد تعویض‌ها و آمدن سجاد شهباززاده و نقش مهری در برد امشب بیان کرد: تمام بازیکنان ما با کیفیت هستند. چه ترکیب اصلی چه تعویضی ها. چه ورودی ها چه نیمکت نشینان. شرایط بازی تعیین می‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی تعویض شود. وقتی شما می‌توانید بازیکنی به زمین بفرستید که می‌توانند تغییر ایجاد کنند شما تعویض می‌کنید. همه بازیکنان از جمله سجاد و مهری کمک کردند.

مربی آبی‌ها همچنین درباره گل نزدن مهاجمان عنوان کرد: وقتی یک مهاجم گل نمی‌زند همه می گویند چرا؟ ولی کلا ما یک تیم هستیم. مهاجم گل نزند می‌تواند مدافع یا هافبک این کار را انجام دهد. ما موقعیت های زیادی داشتیم. بعضی توپ ها گل می شود بعضی ها نه. ما در طول حمله تمرینات خوبی انجام دادیم. خیلی وقتها توپ های زیادی به گل نمی رود و بعضی وقتها توپ های ساده وارد دروازه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز