خبرگزاری کار ایران

بزرگ: در بازی فولاد هیچ وقت‌کشی نداشتیم/ موفقیت تیم از کاپیتانی‌ام مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۰۵

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید در طول بازی با فولاد ضمن اینکه موقعیت‌های بیشتری داشتند اما اتلاف وقتی از سوی تیمش صورت نگرفته است.

شروین بزرگ در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی فولاد خوزستان و مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: واقعاً بازی سخت و فشرده‌ای بود. تیم ما با برنامه در زمین حاضر شد و تیم حریف موقعیتی نداشت.  اما تیم ما 2 یا 3 موقعیت خوب داشت که اگر باهوش‌تر عمل می‌کردیم، برنده می‌شدیم. به هر حال یک امتیاز از چنین بازی سختی و در خانه حریف بد نیست. منتهی کسب 3 امتیاز این مسابقه دور از دسترس ما نبود که متاسفانه میسر نبود.

وی درباره اینکه مقابل تیم سابقش فولاد به عنوان کاپیتان مس وارد زمین مسابقه شد، عنوان کرد: واقعیت نتیجه گرفتن تیم برایم مسئله مهمتری است و اینکه من کاپیتان باشم یا نباشم خیلی مهم نیست. در این بازی با توجه به غیبت آرمان شهدادنژاد کاپیتان اول تیم، کادر فنی و آقا فرزاد(حسین‌خانی) صلاح دانستند که بنده کاپیتان تیم باشم و انجام وظیفه کردم. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در خصوص انتقاد اعضای تیم فولاد درباره اتلاف وقت تیمش، گفت: شما بروید فیلم بازی را نگاه کنید. واقعاً چنین چیزی نبود. فقط 2 مرتبه گلر ما یک مرتبه نیمه اول و یک دفعه نیمه دوم روی زمین افتاد که هر دو مرتبه مصدوم بود. حتی در نیمه دوم به علت شدت مصدومیت قصد داشت تعویض شود. با این وجود داور 8 دقیقه وقت تلف شده منظور کرد. من در طول بازی هیچ وقت کشی ندیدم. شاید آنها به خاطر ذهنیتی که از بازی‌های گذشته‌شان دارند اینجور صحبت کردند. 

بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت فولاد از دقیقه 10 مسابقه به اتلاف وقت اشاره داشتند، گفت: بیشتر حواسم به جریان بازی بود به همین خاطر متوجه اتفاقات اطراف زمین نبودم. مرجع ما داور مسابقه است که با توجه به ورود پزشک به زمین 8 دقیقه وقت اضافه گرفت. البته آنها موقعیت آنچنانی نداشتند که بخواهند گلزنی کنند. 

وی در پایان گفت: بازی با هوادار را نباید دست کم بگیریم. آنها با وجود شکست مقابل سپاهان این تیم را اذیت کردند. ما باید تمام تلاش‌مان را برای این مسابقه انجام بدهیم تا در این مسابقه برنده باشیم. بعد از چند هفته که کسب پیروزی نکردیم، قصد داریم این هفته برنده باشیم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز