خبرگزاری کار ایران

مس داغ آرژانتین را برای نکونام زنده کرد!/تکرار انتقاد نکونام از باشگاه فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۶۱

نکونام بعد از تساوی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان، در دیداری که انتظار کسب چنین نتیجه‌ای را نداشت باز هم رویه سابق انتقاد از باشگاه، داور و رقیب را پیش گرفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داد. این تقسیم امتیازات در حالی رخ داد که مس کرمان 3 مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.  شاگردان حسین خانی با وجود بازی در خانه حریف، روی ضد حملات فرصت گلزنی زیادی داشتند. 

این تساوی قطعاً به عنوان یکی از خاطرات تلخ کاری نکونام ثبت شد. او که به پیشنهاد حضور در تیم ملی پاسخ منفی داد و بعد از جذب ستاره‌های بی شمار در فصل نقل و انتقالات حسابی برای کسب بهترین نتایج تحت فشار انتقادات قرار دارد.  با اینکه فولاد مدل نکونام در فاز دفاعی بدون نقص عمل می‌کند؛ اما این تیم نشان داده در بخش هجومی، سخت گلزنی می‌کنند. 

از طرف دیگر بخشی از هواداران فولاد که نسبت به عدم توجه تیم‌شان به استعدادهای بومی و آکادمی باشگاه ناراحتند، از عملکرد تیم تحت هدایت نکونام راضی نیستند. با وجود کسب نتایج قابل قبول اما از نظر فنی رضایت خاطر ندارند. هر چند این تیم یک بازی معوقه مقابل ملوان دارد، اما هواداران معتقدند تیم‌شان در حد یک قهرمان ظاهر نشده است. 

در کنار این مسائل، پیش از این تجربه تساوی مقابل صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر نشان داده، نکونام هر وقت در فصل اخیر نتیجه نگرفته 3 عامل را مورد نقد قرار می‌دهد. اتلاف وقت توسط حریف،  نوع قضاوت داور و عملکرد مدیر عامل یا باشگاه. 

*انتقادات به مدیریت باشگاه فولاد به حق است؟

در خصوص عملکرد داور کارشناسان باید اظهار نظر کنند، اما گرشاسبی و باشگاه فولاد امسال سنگ تمام گذاشتند، آنها وظیفه‌ای برای انتقاد از داوران و جنجال آفرینی ندارند. بلکه با برگزاری اردوی پیش فصل در ترکیه، جذب بازیکنان مدنظر، برگزاری اردوی  تهران(پیش فصل، در تعطیلات لیگ برتر). هر زمانی هم که نکونام با پیشنهاد روبرو شد، گرشاسبی در حمایت از او سنگ تمام گذاشته است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد انتقاد نکونام نسبت به عملکرد باشگاه فولاد خوزستان فرار رو به جلو محسوب می‌شود.

*بازی آرژانتین که فرامش نشده؟!

مربی مانند نکونام در سطح ملی نامش مطرح و بازی مقابل آرژانتین را تجربه کرده است. وی کاملاً می‌داند وقتی تیمی مهره‌های قوی‌تری در اختیار دارد، بازی هجومی‌تری ارائه می‌کند و برعکس. در این میان اگر آرژانتین مقابل ایران در جام جهانی متحمل مساوی می‌شد باید به ایران تهمت بازی دفاعی و اتلاف وقت می‌زد؟ یا کی‌روش بعد از آن شکست و اشتباه کاپیتان تیمش در دقایق پایانی( لو دادن توپ در جای حساس  باید پیکان انتقادات را به سوی نکونام می‌گرفت؟ یا مثلاً اعلام می‌کرد بازیکن باتحربه‌اش در فکر تبادل پیراهن با مسی بوده است؟! قطعاً پاسخ خیر است و هر تیمی مناسب با ابزارش در زمین ظاهر می‌شود. تفکر حرفه‌ای در همه روزهای فوتبال(حتی روزهای سخت) باعث موفقیت افراد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز