خبرگزاری کار ایران

شهریاری: کم دقت نبودیم برنده می‌شدیم/ کدام اتلاف وقت؟ مصدوم شدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۸۶

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید اتلاف وقتی مقابل فولاد خوزستان صورت نگرفته و دلیل دو مرتبه وقفه بازی مصدومیت وی بوده است.

حسین شهریاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی بدون گل فولاد خوزستان و مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در این بازی موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که حتی می‌توانم بگویم موقعیت صد در صدی بود که متاسفانه با کم دقتی از دست دادیم؛ اما فولاد خوزستان به آن صورت موقعیتی نداشت. 

وی در پاسخ به این سوال که دومین مسابقه متوالی کادرفنی مس کرمان به عنوان دروازه‌بان جوان به وی اعتماد کرد و او موفق به کلین شیت شد، عنوان کرد: قبلاً هم به شما گفتم، مهم نیست چه کسی در تیم بازی کند. مهم برای ما موفقیت تیم است. خداراشکر مقابل فولاد به هدف‌مان رسیدیم اما می‌توانستیم برنده باشیم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اینکه با تیم کامل به اهواز نرفتند، تصریح کرد: تیم ما 4 تا 6 غایب به علت مصدومیت و محرومیت داشت. با این حال خدارا شاکریم توانستیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم.

شهریاری درباره انتقاد سرمربی و بازیکنان فولاد نسبت به اتلاف وقت از سوی مس کرمان، گفت: کدام اتلاف وقت؟ کلا من دو مرتبه به علت مصدومیت، روی زمین افتادم اما اتلاف وقتی نبود. مرتبه اول بر اثر گرفتگی دو قلوی پا در حد یک دقیقه بازی متوقف شد. در نیمه دوم هم بعد از برخورد با موسی کولیبالی از ناحیه کمر و زانو احساس مصدومیت شدید داشتم. حتی قرار بود تعویض شوم، که کادرفنی اعلام کردند که در زمین بمانم. بنده هم گفتم چشم.

وی درباره تقابل با هوادار در هفته هشتم لیگ برتر تصریح کرد: در مورد بازی هوادار هم باید بگویم بازی آسان در لیگ برتر نداریم. هر تیمی انگیزه‌های خاص خودش را دارد. اما ما هم با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز